HAYAT
hayatın anlamı insanlığın var oluşundan beri sorgulanan ama bi türlü cevabı bulunamayan bir muamma etkisini hala korumakta.belkie hayat sona erene kadarda muamma çözülmeyecek.fakat en azından hayat ve yok oluş arasındaki mutluluk ve üzüntüler buna bir delil teşkil edebilir.bence hayat zıtlıklar kaynaşması da denilebilir.
bazen pes etmeler bazen yeniden coşmalar hayatı hayat yapn gibi geliyo.tabiki bunların altındaki duyguları çok iyi analiz etmeli ve hayatın bize sorduğu sorular işte tam buralarda gizli oluyor ben kendi adıma bu duygu selini bazen çok iyi analiz ettiğime inanıyorum bunlardan çok şey öğrendiğime inanıyorum hayat demek öğrenmek demek öğrenemediğin soruların tekrarını çok yaşıyorsun bu yüzden her soruya çok dikkat etmeli ve cevapları doğru vermeli tekrarlara belkide vaktimiz yetmeye bilir zaten insan yaşamının en önemli şyi zaman değilmi ve o kadar çok çabuk geçiyorki tutmak ancak farkında olmayla başarılabiliyor.
hayata ilk önce şunu demeli evet eğlenmeyede ihtiyacım var ama önceliğim bilgeleşmek laylayloma gelmedim farkındayım ve iyi analiz edebilirim sürprizere hazırım.ancak bu bazen mümkün olmaa biliyo kolay elde etmeler daha cazip oluyo eğlendiğimizi zannedim değerli olanımızı boşa harcayarak geçiriyoruz .kimse ne yaptığından habersiz başkalarınında kaderini etkileyerek hayatını ziyana ve çevresinede zarara devam ediyor .bizlerin öncelikle objektif bakış açısına ve hayatın neresinde durduğumuzu anlamamıza ihtiyacımız vardır.en önemli uyarıda mezarlıklarda saklıdır kimbilir kimlerin hayallari yarım kaldı kimbilir kimlerin aşkları yok oldu yani bunlara rağmende zarara devam etmek bazen vurdum duymazlık gibi görünsede bence insan oğlu gerçeklerden kaçmaya sonu hatırlamamak için hayata dalmaya kısacası ölümden kaçmaya çalışıyo keşke kaçan kurtulsaydı.
değerli arkadaşlar bana sabrınızdan dolayı teşekkür ediyorum ben daha çok başında bir yerlerde bile olmadığım edebiyat dünyasının çekiciliğine herzaman zaafı olan bir ev hanımıyım benim belkide size göre zırva gibi kalan sözlerimi okuduğunuz için teşekkür ederim
bu arada aşağı yukarı herkesin yazılarını okudum ve çoook gıpta ettim süpersiniz birgün belkide diyorum ama pek inandığımda yok sizler gibi duygu akımları yaratıp yazabilme imkanına sahip olabilirim bu arada hertür önerilere edebi açıdan ki işin mutfağını hiç bilmem açığım eleştirilerede bi okadar mutlulukla okurum tabi layık bulursanız.TEŞEKKÜREDERİM