- 503 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
EY YAHUDİ KENDİNE GEL!
Ey Yahudi!
Türkiye Cumhuriyeti’ni temsil eden Büyükelçimize yaptığın yakıştı mı?
Bu küstahlığı yaparken kendi mazine baktın mı hiç?
Daha dünkü devletsin. Batılı abilerinin dizine oturmuşsun, ama nereden geldin, nasıl ve hangi milletlerden nasıl davranışlar gördün. Mazinde neler var düşündün mü?
Unuttun mu?
Siz bu günkü gibi yine insanlara zulmetmiştiniz de, sizi yeryüzünün her tarafına dağıtmışlardı.
Hem de kaç defa!
Hani dedelerinden çok azı kalmıştı, senin Jarussalem diye andığın Kudüs ü Şerif’te!
Hatırla, tarihler Miladi 637 yi gösteriyordu.
Halife Ömer Efendimiz sizi Haçlıların zulmünden kurtarmış ve ibadet özgürlüğüne kavuşturmuştu. Kimsenin burnu kanamamıştı. Unutmuş olamazsın!
Hatırla, 1099 yılı ile başlayan zulümleri!
Tam 88 yıl barbar haçlı, hem Müslümanlara, hem size, hem de mezhepdaşı olmayan Hıristiyanlara karşı ne zulümler yapmıştı! Akıttıkları kandan atlarının, dizlerine kadar kıpkırmızı kana bulandığını kendi tarihçileri yazıyordu.
Atam Selahaddin Eyyübi gelip sizi 1187 de bu zulümden kurtarmadı mı? Yeniden hürriyetinizi vermedi mi? Hem de kimsenin bir damla kanını akıtmadan…Unutmuş olamazsın!
Dedem Fatih’i unuttun mu?
Hani sizi 1453 de din özgürlüğüne kavuşturmuştu. Kılınıza zarar vermeden!
Hatırla!
16.Yüzyıl’ın başlarını!
Avrupa’da, özellikle İspanya ve Portekiz’de engizisyon zulümleri had safhaya çıkmıştı. Hani Müslümanlara zulmediyorlar, katlediyorlar, kan döküyorlardı. Siz de bu arada zulme ve soykırıma uğruyordunuz. Oradan kaçmak istiyordunuz. Ama hiçbir ülke sizi kabul etmiyordu. Hatırla dedem Osmanlı Sultanı 2.Bayezid Han’ı! Hani imdadınıza yetişmişti. Kemal Reis’i görevlendirmişti. Sizi oradan kurtarıp yüzbinlercenizi Adana civarına getirip yerleştirmişti.
Hatırla ey Yahudi!
1880-1881 yıllarını hatırla.
Hani Rus Çarı 2. Aleksandr’ın ölümünden sizi sorumlu tutan Ruslar! Sizi ülke dışına sürmüştü…
Aç, sefil, perişan bir duruma düşmüştünüz!
Yine imdadınıza dedem 2.Abdülhamid Han yetişmişti.
Sizi aylarca İstanbul’da paşalar gibi ağırlayarak misafir etmedi mi?
Sizin tam 135000 kişinizi bir selamıyla ABD ne yarleştirmedi mi? Bugün ABD de varsanız, dedem sayesinde varsınız.
Unuttun mu?
1915 yılını!..
Hani Çanakkale’de istila ordusuna gönüllü yazılıp bize karşı savaştığınızı. Hatırla Siyon Katır Birliği olayını! Çanakkale sırtlarında Mehmetçiğin oluk gibi kanını akıtan ve sizin taşıdığınız cephaneleri.
Ama biz onu bile unutmuş gözüktük de, kurduğunuz İsrail Devleti’ni 1948 yılında ilk tanıyan devlet olduk!
Unuttun mu ey Yahudi?!.
Daha sayayım mı?
Ey Yahudi!
Vefa bu mu?
İnsanlık bu mu?
İnsan kasabı kesildin!
Sen ne vicdansızmışsın?
Yetmez mi akıttığın Müslüman kanı?
Ey Yahudi!
Özür dile ve hizaya gel!
Kendine gel!..
Ekrem Şama
www.ekremsama.com
YORUMLAR
Yazınızı birkaçkez okudum sayın hocam.Tesbitler o kadar yerinde ve gerçekki bunu sağduyulu bir israiloğlu okusa hak verir ve ülkesindeki(Kur'anın bahsettiği Rabbimin lanetlediği yahudileşme anlayışındaki zatları o da kınayacak ve utanacaktır)Ben şu anda bile israilde yaşayan tüm yahudilerin böyle düşündüğüne inanmıyorum ve böylesi alçaklığı ancak Kur'anı kerimde özellikleri sayılan(Irkçı,kibirli,namkör ve kendini başka insanlardan üstün gören)yahudi anlayışı yapabilir.
Yoksa bütün israilliler böyle olsa idi -Filistin konvoyunda sağduyulu israilliler olmazdı.
Bakara suresini anlamaya çalıştığımızda,Mustafa İslamoğlu hocamın yazmış olduğu-Yahudileşme Temayülü-eseri,yahudi zihniyetini çok iyi anlatır.
Yazınız,bir Osmanlı torunu olarak yaptıklarımızı doğal olarak anlatmış.Biz Müslüman Türkler anlattığınız gibi hep mazlumun yanında olmuşuz.Öylede olmalıyız.
Ama bunu _Yahudileşme temayülü olan insanlardan beklemek,insani değerleri hatırlamasını ve utanmasını beklemek inanın abesdir.
Yıllardır süren Filistin davasını anlamak,bakara suresini anlamaktan geçer hocam.
Elbetde bu olay,büyükbir alçaklıktır,bu gibi olaylar yahudileşen insanlığın yapısında var.
Bunları düşündüm Elçimize dolayısı ile ülkeme yapılan hakaretde.
ha yorumcu arkadaşlardan Direniş gibi,bu olayın başbakanımızın bir oyunu olduğunu ise asla düşünmedim,düşünememde.Bu anlayışda ülkeme bir hakarettir.
Rabbim bizi ayetlerini idrakten alakoymasın.
Hocam,
Sanırım bu bir oyun! Oyun içinde oyunu başımızdakiler ne güzel uyguluyor değil mi?! Davos fatihi(!)nin bir kata kullesi olmasın sakın? Her amerikaya gidişinde yahudi kongre üyelerini, önde gelen yahudi emmilerini ziyaret ettikten sonra bakıyoruz ülkemizde ne kadar zengin kaynaklarımız var; hepsini el altından yahudiye peşkeş çekerken mutlaka oyun içinde oyunlar sergilenir ve dikkatler o yöne çevrildiğinde de atını alan üsküdarı çoktaaannn geçmiştir...
Bu olayıda buna yorumladım ben. Yeni antlaşmalara ve atılan imzalara iyi bir bakın şu bir kaç hafta içinde... Yahudi bakanda geliyor ya Türkiye'ye... iyi takip edin neler olacak? Bu olayı göreceksiniz en az bir ay işleyecekler birşeylerimiz el altından yahudilere teslim edilirken...
Siz değerli bir yazarsınız ve araştırmacısınız! Bu olaya balıklama atlamanıza bir anlam veremiyorum. Sivrisineklerle uğraşmamak lazım, asıl; bataklık ne onu iyi araştırın siz! Ben çok iyi biliyorum bu durumları... Değerli dostum Arslan Bulut beyefendinin makalelerini Yeniçağ'da bir zahmet takip edin!
Saygı ile
direnis tarafından 1/13/2010 7:31:03 PM zamanında düzenlenmiştir.