canım babanneme
Senin gibi olabilmek mümkün mü?
Keşke olabilsek babaannem...O kadar çok şeyi öğrettin ki bize hepsini senin gibi uygulayabilir miyiz acaba?Daha o kadar şey öğretecektin ki bize ömür yetmedi.Senin kollarında büyüdük hepimiz.Sen büyüttün bizleri tek tek nakış işler gibi işledin hepimizin beynine sevmeyi.Herkes seni konuşuyor burda kimse inanamıyor senin bu dünyadan göçtüğüne.Ama hepside senin için şöyle söylüyor: "iyiydi çok iyi, kimsenin kalbini kırmadı, kimseye zararı dokunmadı,çocuklarına hem analık hem de babalık etti."diyorlar babannem.Evet gerçekten öyleydi sen hem analık yaptın hem de babalık.O kadar güçlü çocukların var ki babanne hiçbiri pes etmiyor senden öğrenmişler bunu.hep bir araya geldiğimizde senden bahsederiz.Şurda otururdu,şunu böyle yapsaydık böyle derdi ve daha o kadar çok şey...Hatırlarmısın babannem:) bizim yazdığımız bir şiir vardı; seni yazmıştık koca göbekli,tombul yanaklı,kırmızı dudaklı anlarsınız ya o bizim makbuş:D bizim kızlarla bir araya geldiğimizde hep bunu söyleriz.Bazen açar videolara bakar biraz gözyaşı dökeriz.Ama seni hala yanımızda gibi görürüz sanki istanbula gitmişsin her zamanki gibi geri geleceksin gibi.Gelmeyeceğini bilirdik ama yinede öyle kandırırdık kendimizi.Senin için hep rahat olsun babannem birbirine bağlı o kadar güzel bir ailen var ki; asla bozulmaz bu düzen.Seni çok özledik babannem seni o kadar çok özledik ki dile getirilemez duygularla seni unutmayacağız babannem.Sen rahat ol.mekanın cennet olsun babannem...