AŞK 2
Hayatımın insanı.
Gerçek olamayacak kadar güzel.
Hani derler ya rüyalarımın sevgilisi.
Sanki benim için yaratılmış,beni mutlu etmek için donatılmış,her özelliği üzerine ben seveyim diye konmuş.
Yaşadıklarımı tarif etsem,dürüst,erdemli,sevgi dolu desem yapay kaçacak.Hepimiz biliyoruz ki ne mükemmel insan vardır ne mükemmel davranış.Herkesin arada yanlışı olur,iniş çıkışları olur.
Sevgimi ve sevgilimi bu kadar değerli kılan ne.
Herhalde öncelikle aynı düşünüyor olmamız.Aynı yaş gurubu ve aynı yöreden insanlarız.Mesleklerimiz ve yetiştiğimiz yerler farklı olsa da.
Peki bu ilişkim neden başarılı.
Daha önce pek çok başarısız ilişki yaşadım .Pek mutluluğu yakaladım da denemez.
Öncelikle bir karar aldık.İlişkimizde baştan itibaren aklımıza takılan en küçük şeyi bile, önemli veya önemsiz konuşacağız.Hayatımda olmadığım kadar açığım.Ne düşünüyorsam, zorlansam bile söylüyorum.
Kavga diye bir şey yaşamadık,çünkü konuşma aşamasında hallediyoruz.Orta nokta bulamıyorsak eğer herkes istediğini yapıyor.Kimse kimseyi değiştirmeye çalışmıyor.
Tüm bunlar rüya gibi ilişki için yeter mi.
Bence yeterli değil,anlaşmak önemli ancak çok iyi anlaşıp hep o insanla olmak istemeyebilirsin.Bense her anımı onunla geçirmek istiyorum. Onsuz su içmek bile keyifsiz.
Belki de güzel olan olayın gizemi,mantığın açıklayamadığı noktaya gelinmesi.
Herkese açık ,net aynı zamanda gizemli hayatlar dilerim…
YORUMLAR
Şuna emin olmalıyız eğer biz karşımızda ki kişiye önem verip değer biçiyorsak, o mutlaka kendi değerini bu gün olmasa yarın bilecektir.
Yeter ki biz avımızın hangi damarlardan kan verecek olan noktayı keşif edelim...
Ben inşaat(lar )da çalışan bir ustayım. Sıvacı bir dost ortak çalıştığı arkadaşı kast ederek bunla ben on senedir, sorunsuz çalışıyoruz, ben aval-aval bakınca, hemen söze girdi, iki kelime ile."dedim ki arkadaş ya akıllı ol beni yönet ya deli ol beni dinle"
"Hayatımın insanı."
"Gerçek olamayacak kadar güzel."
Şimdi sizin bu şiir gibi satırlarda geçen sevgi muhabbeti olmam demez olağan bir haldir,yeter ki kan alınacak damar bulunulsun..
Elinize sağlık olsun efendim. Hüseyin DAĞLAR...
meryemel
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
Eğer kurgu değilse, ideal bir aşk sizinkisi diyeceğim. Ama umarım uzun ömürlü olur. Bir arada yaşamadıktan sonra kimsenin karakterini tam olarak anlayamazsınız.O yüzden sorunlar evlenince belli oluyor. Marifet bu düzeni evlilikte de aynı başarıyla götüreilmek ki, bu bazen pek mümkün olamayabiliyor. Çünkü o zaman keskin bir sahiplenme duygusuna kapılıyor çiftler. "Benim" dediğin anda, karşındaki kişinin özgürlüğü yüzde elli bitmiş demektir.O zaman kimse istediğini yapma lüksüne sahip olamıyor.
Dedimya umarım bu başarı evliyken de devam eder. En güzel mutluluğu o zaman yaşarsın.
Güzel pembe bir aşk tanımıydı. Hemen herkesin aşık olduğunda düşünüp hissedebileceği şeyler...Tebrik ediyorum.Sevgilerimle...