- 681 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BEKLEMEZDİM
Nedir sizden yada senden hiç beklemezdim demek?
Hayal kırıklığına uğratsam sevmeyi kesermisiniz beni?Mesela beklemediğiniz birşey yapsam..günlük hatta anlık mükemmel olmasam..bunun için çaba göstermiyor olsam...benim annem benim kızım benim tanıdığım yapmaz böyle şeylerin dışına çıksam? Çokmu hayal kırıklığı olur sizin için? Haksızlığa bu sefer medenice tepki vermek istemesem? yada mesela onurumla oynayanla dalga geçmek istesem...
Sürekli bitmesi gereken işlerden sürekli yapılması gerekenden biraz uzaklaşsam...Hem doğru kimin doğrusu ki?beş milyar insan varsa kabaca beş milyar doğru yokmudur?Birde evrensel doğrular var unuttum...Ama uzaktan bakınca evrensel olan doğrular içinde yaşayınca kendi evrenimden taşıyorsa ...Bastırmalıyım ’hayır dur’ demeliyim...sadece gülmek istediğimde gülsem ve keyfim yoksa zoraki gülmesem...Sinirlenmeyeyim diye gırgıra almak istesem kendimi güçsüz bulup...
Peki benim kalıplarıma uymayanlara bana verdiğiniz tepkiyi verecekmisiniz?Güvenebilirmiyim size ?
bana haksızlık yapılmışsa ben incinmişsem bana yakıştıramadığınız gibi onlarada bunu söyleyecekmisiniz?
Sakın meyve verilen ağaç taşlanır demeyin ...Çünkü o taşlar beni incitenlerden daha çok canımı acıtıyor ...
’’Dır’’ lar koymak istemiyorum hayatıma...Koymayanlarıda kınamamaya çalışarak geçirmek istiyorum günlerimi...Hadi diyelimki koydum böyle ’’dır’’lar onun ’’dır’’ ı benim ’’dır’’ ıma uymayabilir uymassa senden beklemezdim demek hiç istemiyorum..Çünki insanız..insanım
Kötü şaka yapabilme payım olmalı..Hatta hata yapabilma payımda..
Sevmediniz mi bu söylediklerimi?Peki kendi mükemmelinizi sevin ..öfke deil bu yanlış anlamayın.. ama tepki vermesem hata yapmasam kapıların dışına çıkmasam yalnız kalmak istesem kötü davranırsam bazen alaya alırsam kendimi sizi..Mükemmel olmak istemesem ..Yakıştıramazmısınız bana? hep düz çizgi çizmesem bazen yan bazen zikzak bazende ne olursa ..
Beni sevmezmisiniz eskisi gibi..
YORUMLAR
Çok güzel bir konuyu çok mükemmel anlatmışsınız. Duru, akıcı, akılcı...
Olaya girişiniz, sorularla süslemeniz, cevaplar vermeniz harika idi. Ve bu yazının yeterince ilgi görmediğine üzüldüm...
Ama birşey de demeden geçemeyeceğim dostça. Belki de imla biraz göz ardı edilince yazı karmaşık görünmüş olabilir...
Ben içeriği çok beğendim... Yazılarınızı her defasında okuyacağım...
Selamlar...
eflatunege
eleştiriniz için teşekkür ederim..haklısınız ben yeni üyeyim yazının resim konulduğunda kelimelerin eklerini olmadık yerlerden keseceğini tahmin edemedim...bazen ilham gibi kelimeler ardı ardına yazıveriyorsun,tabi zamansızlık başka bir faktör...
bir an düşündüm başka bahanelerde bulabilirmiyim diye :)
herzaman beklerim,eleştirilmek keyifli
saygıyla
eflatun