- 715 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Keşkeler..
Keşke koruyabilseydim biraz seni kendimden,keşke yakmasaydım ateşimde.
Keşke unutmuş olsaydım keşkeli geçmiş zamanlarımı.Yapabilseydim,koruyabilseydim seni kendimden,incinmezdin bukadar..İncitmeseydim incitmezdin sen de beni..
Ne git ne de kal diyebiliyorum sana..Uzak ol aslında biraz benden,senin için bi "keşke" olmayayım..
gülümsememle bile canını yakarım,bakışlarım yakar kavurur ateşinde seni.közlenmiş yüreğimde yanar kül olursun..Keşke evet demeseydim sana,keşke kendimden koruyabilseydim seni,keşke biraz uzak olabilseydim..
Şehir değiştiriyorum sevgili..haberin olmayacak..Gidicem hayatından.belki yine canını yakıcam ama bu senin iyiliğin için eminol..Senin üzülmeni hiç istemedi bu insan..
Ben gidince bir sen kalıcaksın sende.zor olacak günlerin,gecelerin..ağlayacaksın belki yine..
Keşke seni ağlatmamanın bi yolu olsaydı..Ama ne yaparsam yapayım yakıyorum canını..ister istemez kıyıyorum sana..ben ben değilim artık sevgili..Ben benden geçeli çok oldu..kaç bedene yerleştirdim belki kendimi,kaç bedenden korktum kaçtım..
Sana sığındım sevgili,kor gibi yanan şu sol yanımı dindiresin,bana sevgini,şevkatini veresin diye..Keşke yapmasaydım sevgili..Keşke yalnız bunun için sevmeseydim seni..Keşke senin sol yanında da bir alev bırakıp gitmek zorunda olmasaydım...
Hoşçakal..Ben "keşke"..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.