- 1053 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
Tatildeki Sevda
Yaz arzuhalci! Ne diyorsam onu yaz. İkiletme sözlerimi
.
Aylardır tatilde sevda. Dönmedi gittiği yerden.
Ben yolcu etmiştim gülerek... El sallamıştım giderken. Tez dönsün diye su dökmüştüm ardından bir kova.
Dönmedi…
Uçağa gittim her gün. Sevda uçağı hep rötarlıymış aylardır. Öyle dediler, belki de teselli ettiler.
Kara trene koştum bir umutla. Sevda treni dönmezmiş gittiği yerden.
Geçit vermez olmuş dağlar otobüse. Çığ düşmüş yollara. Erimez karlar, gelemez sevda dediler.
Deniz yutuyormuş dalgalarıyla sevda vapurunu. Ulaşamıyormuş limana. Bakıp bakıp geri dönüyormuş sevdasız.
Yaz arzuhalci! Yaz ki çare bulsunlar…
Martılara seslendim biçareliğimi. Köpüklü dalgaların haykırışlarına karıştı haykırışlarım. Baktılar bana uzaktan acıyan gözlerle.
Kuşlara ulaştım sarp dağlarda. Uçsunlar haber götürsünler istedim. Gözyaşları gibi gökten damlalar indi o an, eritti umutlarımı...
Yaz arzuhalci! Sevdaya yaz artık. Koy zarfa, yapıştır pulunu, ver postaya…
Dönsün sevda. Bıraksın rehin tutanlar onu. Buralarda bekliyorlar hasretle sevdayı. Ben gidiyorum rehin olmak için oraya onun yerine...
Sevda buraya, ben oraya…
..................................
Ey sevda!
Döndüğünde dalgaları dinle ben yokken. Senin gibi sessiz kalmayacak, oradan sesleneceğim sana… Hep sesleneceğim. Mırıldandığım şarkı kulaklarında hoş bir seda olacak...
YORUMLAR
Yaz arzuhalci! Sevdaya yaz artık. Koy zarfa, yapıştır pulunu, ver postaya…
Postacı geldi kapıya,
elinde büyük bir zarfla,
Baktım adres aynı,
Ama alıcı başka...
Sevdaların adresi başka başka...
İçimden geçiverdi dizeler...Yüreğinize sağlık...En kısa zamanda postacının doğru adresi bulması dileği ile...
Sevda biraz kırgın gibi geldi bana? Gelmemesinin, başka bir sebebi olabilir mi? Acaba her gelişinde, hoyratça kullanılmış ya da anlaşılamamış olabilir mi? Ya da gönderilmiş? Ne bileyim? Öyle bir şeyler işte..Hani bir de öbür taraftan bakmak lazım, diye düşündüm.
Saygılar
Turgay COŞKUN
Sevgi ve saygılarımla...
Turgay COŞKUN
Demek ki okurlarıma gerçek yaşamdan kesitler verebiliyormuşum...
Teşekkürler...
nertenn
hayrettin karacadan bahsediyorum tema onursal başkanı
.bu yaşta aşık olmuş bir sümerolog bayana.ve öyle güzelki sevdaları
el ele izledim ekranda bir kaç kez
:)))
Çok güzel bir '' sevda '' yazısı olmuş. Keyifle okunuyor ve gerçekten de '' aaah ! '' dedirtiyor.
Turgay COŞKUN
Kısaydı; ama içini doldurmaya çalışmıştım...
Selamlar...
"Ah!" dedirtti, yazınız...
Kutluyorum sizi, cürmü küçük, hacmi büyük bir yazıydı.
Turgay COŞKUN
Teşekkürler...
Turgay COŞKUN
Teşekkürler...
Çok kısa fakat çok uzun soluklu bir yazı.Kutlarım
Çok saygı ve sevgiler selamlar
Turgay COŞKUN
Uzun yazıların pek okunmadığını gördüm. Elimden geldiğince öz hale getirip kısalttım...
Sevgi ve saygılarımla...
Her zaman olduğu gibi yine mükemmel bir çalışma.tatildeki sevda, yüreğin sesi, düşündürücü, enfes bir paylaşım olmuş.. çok çok beğendim,Tatildeki sevdalar mutlaka bir gün döner yada dönme ihtimali vardır. ya ölmüş olan sevdalar...
Ey SEVDAM! Nerede kucaklaştık seninle,
Ne zaman dolduk, ne zaman taştık seninle?
Beklediğimiz sabahları görmeden
Bak.. Bak işte mezara yaklaştık seninle.
alıntı..
Turgay COŞKUN
Güzel sözlerin vardı değerli arkadaşım. Yazıyı çok iyi özümsemiş olman beni çok sevindirdi...
Sevgiler...
Değerli kalem...
Yorulmuş bir kalemin tırnak aralarına değince hüznün kanı,yollara düşerdi , sevdanın düşler kadını..Herşey gönlünüzce olsun...emeğinize yüreğinize sağlık...
Selam dua ile...Saygılarımla...
Turgay COŞKUN
Selamlar ve sevgiler...
çok çok güzeldi....
nedendir bilmem,nostalji kokusu vardı ve taaa buralara kadar geldi.......
kutladım dost kelam.....duamla inş....
Turgay COŞKUN
Aslında her yazının bir temeli ve dayanağı vardır. Kurguların bile... Ama ben hep yaşanmışlıkları yazıyorum. Temel felsefe olarak kurgu yapmıyorum.
Selamlar...
Sevdan gittiği yerden tez zamanda gelir, aniden ışık gibi yüreğine süzülüverir sen onu görmeden o senin yüreğine giriverir Uzatmalı tatilini bitiriverir belki... Güzel bir paylaşım. Akıcı uslup. Şiir gibi bir yazı.
Tebrikler...
Sevgiler...
EMİNE45 tarafından 1/13/2010 12:46:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
Turgay COŞKUN
Teşekkürler değerli yorumunuz için...
Sevgiler...