- 501 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÇAP KIN =ÇAPKIN
NASIL BİR ÇİÇEĞİ GÖTÜRÜ ÇÖLE BIRAKTIĞINDA ÖNCE BOYNUNU BÜKER,SOLAR VE BİRKAÇ GÜN SONRA KURUYU VERİRSE AŞKIN HOVARDALARIDA ÖYLEDİR İŞTE...
ELLERİ HEYECANDAN TERLEYEN ELLERİ ÖZLER ONLAR. ISLAK DUDAKLARI ÖPMEDEN YAŞAYAMAZLAR..
YAKICI GÜLÜŞLERİN PEŞİNDE BAŞLARINI HEP DERTTEN DERDE SOKARLAR ,KISACIK SÜRECEĞİNİ BİLDİĞİ HAZLAR İÇİN BİLE KENDİLERİNİ MAHVEDERLER..
HER ÇİÇEKTEN BAL ALMAKTIR ONLARIN YAPTIKLARI,EYLEMLERİYSE ÇAPKINLIKTIR...
ONLARDA İHANET KAVRAMININ PEK BİR ANLAMI YOKTUR,ASIL AMAÇLARI KUTSAL DUYGULARA KARŞI İHANET ETMEKTİR ASIL AMAÇLARI....
NASIL BİR BEDEL BEKLİYORSA DA ÖDEMEYE HAZIRDIRLAR...
ASLINDA ONLARDA BİLİRLER ARKALARINDA KİMİ BIRAKTIYSA ACI ÇEKECEĞİNİ AMA YİNEDE ÇIKARLAR YENİ YENİ YOLCULUKLARA...
BİLİRLER BİR YERE KÖK SALMANIN ONLARI ÇÖLLEŞTİRECEĞİNİ...
FAZLASIYLA ÖDENMİŞ ANILARIDA ÇOKTUR ONLARIN .AHLAKLI İNSAN DEĞİLLERDİR ELBETTE. BİR SENEDE YAŞANACAKLARI SADECE ONLAR BİR GECEYE SIĞDIRABİLİRLER...
KAZANMAK İÇİN KAYBETMEYİ GÖZE ALMAK GEREKTİĞİNİ EN İYİ ONLAR BİLİR KUŞKUSUZ.YENİ BAŞLANGIÇLAR İÇİN BİR ÇOK ŞEYİ GERİDE BIRAKMANIN GEREKLİLİĞİNİ ... BELKİDE BUNUN İÇİN CESURDURLAR...
OTURUP YILLAR SONRASINI DÜŞÜNÜPTE HÜZÜNMEZLER ONLAR.ÖYLE YETENEKTEN YOKSUNDURLAR.GELECEĞİ RİSKE ATARAK BÜYÜK YADA KÜÇÜK HAZLAR PEŞİNDE
TÜKETİRLER KENDİLERİNİ VE HAYATLARINI...
ÇAPKINLIK....
USLANMAZ,KALP AVCISI,HOVARDALARDIR...