- 678 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVDAMA
Eskilerin yorgun oldukları yaştayım şimdi.Yorgun mu olmalıyım bende bilemiyorum ama içimde bişi hep aynısın diyor... buna ruh diyorlar sanırım.Belkide bu kadınsı bir duygu yaşını kabullenememeyle ilgili kimbilir..
Hep sevdim çiçeği böceği yaşayan her canlıyı..ama şu sıralarda bir başka seviyorum nedense,tüm renkler bir başka güzel gözüme gök kuşağı gibi..
Sanırım içimden sen geçtin tüm bu yoğun duygu halleri bundan olsa gerek..nereye koyacağım ben şimdi seni nerede saklayacağım ki ışığın hiç sönmesin..şimdilik yüreğimde saklısın .. bakan seni görecekmiş gibi geliyor.
Küçük minik bir kız çocuğuyum şimdi kim koruyacak beni ? yüreğimin minik elleriyle sarıldım sana, hep dersin ya yaşam pınarım diye işte bu eller senden enerji alıyor hayata tutunuyor şimdi..
Lise aşıkları gibi bir küs bir barışık değilizki... hep tutkulu,hep aşık,hep ulaşılması zor,hep elele,hep uzak,hep sevdalıyız biz.
Yüreğimdeki kelebekler rengarenk sürekli uçuşuyor bitanem hep sana hep senin için renkli ve canlı..
Şimdi yorgun olamıyorum özlem duyuyorum 17 sindeymiş gibi heyecan var damarlarımda..
Omuzlarımızda bu kadar sorumluluk varken görünmez bağlarımız varken yaşamaya çalıştıklarımız yada yaşamaktan keyif aldıklarımız...başkalarının hayatlarından çaldığımız kaçak mutluluklar mı sadece ?
bütün hataların onarılması mümkünken, bütün çıkmazların bir çıkışı varken,bütün alınan karaların dönüşü varken,alınan yanlış kararların telafisi varken...
bugün istediğim yerde duramıyorum ? küçücük bir çocukken verdiğim kararın cezasını neden şimdi çekiyorum..değiştirmeye kalktığımda neden başkalarının ve masumların gözyaşlarını görüyorum ve ben neden buna dayanamıyorum...
biraz bencil olmak için ne yapmak gerek..bencil olduğumuzda daha mı mutlu oluruz..gözyaşlarını görmeden yaşayabilirmi bir insan yada başkasının bahçe duvarını yıkarken kayıtsız kalabilirmi?
Oysa yüreğimdeki çiçek çok narin dokunsalar kırılacak çok güzel eflatun canlı ve mağrur o
onu sulamak yanında gölgesinde olmak mütiş bir duygu hayat veriyor can veriyor..bakmaya seyretmeye hissetmeye doyamıyorum....
benim narin çiçeğim seni seviyorum
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.