- 644 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UMUT FİDANLARI.......................
BAZI ZAMANLAR VARKİ , HİÇ BEKLENMEDİK HABERLERLE SARSILIR İNSAN.........
SABAH , YENİ BİR GÜN , YENİ BİR YAŞAM , YENİ MÜJDELER UMARAK , YAŞAMA AÇAR GÖZLERİNİ . HEP YÜREĞİNDE , UMUT FİLİZLERİ OLUŞTURUR , İLK İŞİ O UMUT FİLİZLERİNİ SULAMAK OLUR , GELECEK KAYGISI DÜŞÜNMEDEN , KALAN ZAMANINDA , DAHA İYİ , DAHA GÜZEL GÜNLERDE YAŞAMAYI İSTER , TÜM YAKARILARI BU YÖNDEDİR .
HER TELEFON ÇALIŞI , ONUN İÇİN AYRI BİR UMUT SESİDİR , HER GELEN POSTACI ONUN İÇİN GÜZEL HABER MUŞTUCUSUDUR . HER GELEN AÇILAN KAPIYI , DAHA İYİ GÜNLERE AÇILMIŞ KAPI OLARAK DÜŞÜNMEKTEDİR...
ANCAK , HİÇ BEKLENMEDİK ZAMANLARDA , ÖYLE BİR HABER ALIRSINIZ Kİ , HANİ ESKİLERİN DEDİĞİ GİBİ , yöresel bir deyim...YÜREĞİNE HİM TAŞI OTURUR...
TÜM UMUT FİDELERİNİN BİR BİR KURUDUĞUNU DÜŞÜNÜRSÜNÜZ . BİRDEN SOĞUK SOĞUK TERLEDİĞİNİZİ DUYUMSARSINIZ VE GELECEK İÇİN , NE YAPARIM , NASIL YAPARIM DİYE PLANLAR YAPMAYA ÇALIŞSANIZDA , YAPMIŞ OLDUĞUNUZ , ÇİZMİŞ OLDUĞUNUZ PLANLAR TURNOSOL KAĞIDINA ÇİZİLMİŞ GİBİ , BİR SÜRE SONRA BELLEĞİNİZDEN SİLİNİP GİDER .
SİZ YİNE ÇARESİZLİKLERİNİZLE BAŞBAŞA KALIRSINIZ ,
YAKARILARINIZ BİRAZ DAHA KUVVETLENİR , BELKİ HAFİF SERZENİŞLERDE İÇERİR BU YAKARIŞLAR , ANCAK YAPACAK BİR ŞEYİNİZ YOKTUR VE KDERİN SİZE ÇİZDİĞİ PLANI BEKLEMEYE BAŞLAR , KENDİ YARARINIZA ÇEVİRMEK İÇİN , KENDİNİZCE DAHA ÇOK UĞRAŞI VERİRSİNİZ.
YÜREĞİNİZDEKİ UMUT FİDANLARININ KURUMASINA İZİN VERMEMEYE ÇALIŞIRSINIZ....
EVET , YÜREĞİNİZDE BÜYÜTTÜĞÜNÜZ UMUT FİDANLARI KURUMASIN DOSTLAR............EMİN NAMIK BÜLBÜLOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.