- 2271 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
DİZİ FİLM İZLEME! ya da KILAVUZU KARGA OLANIN...
DİZİ FİLM İZLEME!
KILAVUZU :)
(+18)
Çocuklarım olmadan asla diyorsan
ALİYE’yi
Çocuklarım için seve seve veririm diyorsan
BİNBİR GECE’yi
Çocuklarım küçük yaşta versin diyorsan
KÜÇÜK KADINLAR’ı.
Çocuklarım versin ama asilzadeler gibi çiftlikte versin diyorsan HANIMIN ÇİFTLİĞİ’ni.
Çocuklarımın hepsi tek bir kişiye versin diyorsan
YAPRAK DÖKÜMÜ’nü.
Sülalenin hepsi birbirine versin diyorsan
AŞK-I MEMNU’yu
izle ve izlet !!!...
* * * * * * *
ve bu dizilerin hepisini izliyorsan, aman, sakın ha,
KONSER
TİYATRO
DİNLETİ
OPERA
EDEBİYAT
SANAT
gibi uğraşılar edinme,
kültürel zehirlenme yaşarsın sonra
çocuklarında özenir, öğrenirler
mazAllah,
sonra senin, ne kadar
aptal olduğunu anlayabilirler...
YORUMLAR
Bu dizileri izlemiyorum ama eleştirilerinizden içerikleri belli.
Geçmişte ki yabancı dizileri hatırlattı. Bir dizide ailenin gelini burok aile içinde evlenmediği kimse kalmamıştı. Kayınpeder ve iki oğlu olmak üzere.
Ee günümüzün yönetmenleri yapımcıları senaristleri de bu dizilerle yetişmiş. Seyirciler zaten alışkın, alıştırılmışız.
Bu gibi dizilerin oynamadığı kanallara pek rağbet yok.
ÜZÜMKARASI tarafından 1/14/2010 6:04:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Her kanalda çeşit çeşit ahlaki çöküntünün izleri varken ve bunlar normalmiş gibi izlettirilirken; neden kitap okuyalım, tiyatroya gidelim ki!
Boş beyinlerimizle; gelecek neslimizi de boş işlere yönlendirmek varken.
Diğer eleştirmen arkadaşlar ağır bulmuş ama değil bence. Az bile söylenmiş sözler bu yozlaşma için.
öncelikle, resim hatika ötesi...
eleştirinin dili çok ağır olmuş. evet, hakaret derecesinde bir eleştiri. ancak ben katılıyorum, yani durum ortada. Türk halkı böyle istiyor denilerek milletin önüne millete küfreden programlar sunuyorlar ve küfredilmeyi de hak ediyorlar sevgili kanalizasyon medyası.
hep yazmak istemişimdir bir eleştiri, bu programlara, ancak yeterli bilgim hiç olmamıştır. hep duyduklarımla...
her ne kadar eleştirinin dili çok ağır olsa da, destekliyorum yazarı...