gözlerden uzak tutulan gerçeklerin dili
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
İsrail devletinin son dönemde gerek Gazze’ye işgal etmesi olsun,gerekse Lübnan’a saldırısının nelerin sebep olduğu,İsrail ve radikal dinci arap örgütlerinin izlediği siyasi taktikler incelemeden açığa çıkarılması zor birşey yapmıyordur.
Abd ise bunu anlamış tiplemesiyle herkesi kendine güldürmekten başka birşey yapmıyor.
Kofi Annan ziyareti sırasında İsrail ve Lübnan yetkililerle görüşecek ve Birleşmiş Miletler’in 1701 sayılı kanunu uygulanması için elinden geleni yapacanı söyledi ama gerçekten olacağına kim inanır.
Abd için bir çok insanın boş yere ölmesi hiç bir şey ama başka devletler buna önem veriyor.Şehitlerimiz boş yere neden can versin bir karış toprak için konu bizim topraklarımız değil.Bir keresinde bir yazı okumustum.Şimdi size onu dile getirmek istiyorum...
Bir adam bir gün bir arkadaşının yanına gitmiş onun tonlarca parası varmış nasıl oldu bu para demiş,adam bir ülke var, oraya gittim orda arsa bedava...
Karısıyla konuşup o ülkeye gitmeye karar vermişle. Ülkede parasız toprak veriyorlarmış ama 10saat boyunca ne kadar toprağa gelirsen adam yanına biraz yiyecek almış yürümüş, yürümüş arkasına baktığında kimse görünmüyormuş artık, daha çok yürümüş 5saat gecmiştir dönsem iyi olacak demiş ama düşünmüş ki bu kadar toprak parasız daha yürüyeyim daha sonra dönerim demiş yürümüş yürümüş bir kaç saat sonra geç kaldım en iyisi koşmak demiş koşmuş koşmuş ama artık çok geçmiş güneş çoktan batmış yüremeye devam etmiş ve düşünmüş ki burda daha yeni battı ama orda batmamamıstır koşmaya başlamış ama geldiğinde güneş çoktan batmış bir kaç adım daha atmış yere yığılmış ve adamın eline kalan bir mezar büyüklüğü kadar toprak ve arkasında bıraktığı 5 çocukmuş.
1kaç metre toprak için ölmeye değmez(konu bizim topraklarımız değil).Üstelik kiseye güvenilmeyen dostluk arkadaşlık kavramı olmayan bir ülkede bunun hiç bir anlamı yoktur ne arkamızda analar ne de çocuklar bırakmamalıyız...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.