YORUMLAR
Sömürülen ve kendilerini bir çok şekilde aşağılaştıran kadınlar.
Çok güzel yazılmış. Eksiği var fazlası yok.
Selam ve saygılar.
Yeganem
İnsanlık ailesinin (aleminin) babası Adem'e eş Havva/annemiz
Ruhu'l-Kudüs ile desteklenen İsa'ya anne Meryem/annemiz
Efendimizin(sav) hayat damarı/nuru Hatice/annemiz
..
Annenin "rakibi" (!) oğlunun eşi gelin kadın
Hanımın "rakibi" (!) beyine/kendine kuma/metres kadın
..
Hayata göz açıldığında sevgi/sabır abidesi merhametli münevver cennetin ayak izi kadın
İki cihan saadeti ile sevilen çocukların anası vazgeçilmez gönül sultanı/baş tacı kadın
zerafetin inceliğin aşka sevdaya kapı açan duyguların mimarı dünyanın süsü sevdirilen kadın....
..
ve yazınızda bahsi geçen her türlü kötü muameleye de maruz kalan aşağılanan horlanan itilip kakılan maalesef yine kadın...
...
Amin..Allah razı olsun..biraz değişik yönleriyle de ilâve yapmak istedim..mahzuru yoktur umarım..yine çok önemli güzel bir konu ile değerli yazınızı bizimle paylaşmışsınız..gönlünüze/kaleminize/emeğinize sağlık olsun..selâm ve dua ile Allah'a emanet olunuz..
Yeganem
de memnun oldum ..Kadınlar herşeyimiz nadide güller aslında..
İslamda en güzel şekilde değer verilen ..İlk örnekte peygamber efendimiz s.a.v. eşlerine olan davranışları..Aslında olması gerekenler..Haberleri seyretmiştim şiddete maruz kalan kadınları görünce yazdım bu kısacık yazıyıda..
Allaha emanet olunuz ..Selam ve dua ile..
kadına kadınsı bakış.
yüzeysel, güncel.
insan yaşamı için gerekli, çok çok önemli, değerli, ama ezilen horlanan bir yaratık sınıfı.
AMA İNSAN DEĞİL
evet söylem ve öğreti bu. kadın insan değildir.
insan sembolü erkektir. kadın onun bir aletidir. arabası, arakkabısı gibi.
yani ülke nüfusunun yarısı yok. insan değil. ama insanı oluşturan da bu insan sayılmayan yaratık.
sorun büyük,
kökten çözülmeli. kurtuluş buradadır. kadın yok
İKİ KİŞİ VAR
ERKEK VAR-DİŞİ VAR.
kök çok derinlerde be arkadaş.
kutluyorum
saygılar
i.durmuş