ÖZEL MESAJ.....
(’bir arkadaşı daha uyarmıştım senide uyarayım..haddime değil belki ama bunu söylemem gerek.
şiirlerine çok fazla yorum yapılmasının nedeni şair oluşun değil,bayan oluşun...
mesela bu okuduğum yazı altına tebrik mesajları doldurulacak kadar aşırı derecede güzel değildi.
demem o ki,şiirlerine çok yorum alıp "tamam herkes beğeniyor,bu yolda devam" diye düşünme.tam tersi,kendini daha da geliştirmeye bak...)
Dün gece aldığım bir özel mesajı paylaşmak istedim sizlerle.ismini yazmadım çünkü özellerin ortaya dökülmesini doğru bulmuyorum ama mecbur kaldım.
İyi niyetli yazılmış olduğunu umuyorum.Ancak bana gelen bu mesajla hemen hemen aynı dakikalarda yazısını asmış olması açıkçası düşündürdü beni.
Benim kötü yazdığımı sadece bayan olduğum için duygularımın alkış gördüğünü ima etmiş.’Haddim değil’ demesine rağmen haddini aştığını görmezden gelmiş.
Ben ve eminimki bir çok arkadaşım (tabi istisnalar hariç) bu sitede profesyonel yazı veya şiir yazdığını savunmuyor.Aksine mütevazi tavırlarını her fırsatta dile
getiriliyorlar.
’Sadece bayan olduğun için’ gibi saçma bir yoruma nasıl kapılmış açıkçası anlam veremedim.Sanki resimlerimle ve fiziki bir takım görüntülerimle burdaymışım gibi bana bu şekilde atıfta bulunması gerçekten canımı fazlasıyla sıktı.Ve yazılarımın altına yorum yazan erkek arkadaşlarımı da ayrıca zan altında bıraktı.
Burası çöpçatanlık siteleriyle aynı kefede değil arkadaşım.Sanırım o tip sitelerle fazla meşgul olduğun için burasınında aynı olduğunu sanıyorsun.
Ama yanılıyorsun..
Sanırım benim daha önceki yazılarımı ve de bazı yazılara attığım yorumlarla polemiğe düşmemi farkedip bir takım gerginlikler yaratarak yazılarınızın okunacağını düşünüyorsunuz.Ancak bu tuzağa düşmeye hiç niyetim yok.Ben çok iyi bir yazarım diye kendimi savunmuyorum.Ancak bana haddinizi aşarak bayan olduğunuz için yorumlar geliyor demeniz sizin tekelinizde değil.Sizin mantığınıza göre benimde erkek arkadaşlarıma attığım yorumlar sadece cinsiyetleriyle alakalı.Bu talihsiz düşüncelerinizin umarım bir an evvel yok olmasına özen gösterirsiniz.
Ve en önemlisi burda olan bayan arkadaşlarımında bu şekilde lanse edilmesini doğru bulmadığımı bir kez daha belirtip sizi mantıklı olmaya davet ediyorum.
EVET BEN KÖTÜ YAZARIM AMA SİZİN TUZAKLARINIZA DÜŞMEYECEK KADARDA ZEKİ BİR YAZARIM..
GÜLDEN
YORUMLAR
kesinlikle sonuna kadar haklısınız!bazı kendini bilmez insanlar olduğu sürece canımız çok sıkılacak böyle ama napalım ! ben o ukala insanlara diyorum ki maden kardeşim çok iyi şair ve yazarsın hadi göster kendini de çıkardığın kitaplarla gönüllerimizde ün yap,hadi!
kolay değil dimi!işte sen ve senin gibi bi çare zavallılar ancak ya şiirlerin altına bir puan verirsiniz hiç bir eleştiri ve yorum belirtmeden açıklama yapmadan,korkaçca, yada böyle bayansınız bişey yapamazsınız diyerek kendinizi kandırmaya devam edersiniz!kişiliksiz bir insan modeli benimsiyorsunuz!ahhh doğruyu bulun kardeşim bulun!kadın ve ya erkek,önemli olan insanca yaşamak ve yaşatmaktr!insanca davran ki hayatın güzel olsun!böyle insanların böyle sitelerde neişi var zaten!resmen seviyesizlki bu!
sevgili gülden kardeşim ve diğer benim gibi bizim gibi düşünen erkek ve ya bayan şair yazar dostlarım,lütfen kusuruma bakmayın ,biraz açıldım konuşmalarımda ama kesinlikle hiçbir kelimesini geri almıycam!bunu düşünüyorum ve bunu yazıyorum!beni şiirden soğutmayı başaramıycaksınız korkar zihniyetler!
"İki günü aynı olan,zarardadır"der Hz.Muhammed...Benim meslektaşlarımın bir kısmı,haklı olarak tatilde veya öğretmenevlerinde vakit öldürürken,ben internette,acaba mesleğimle ilgili yeni şeyler öğrenir miyim diye,siteleri geziyorum.Gördüm ki,Edebiyatdefteri.com,sitelerin en kalitelisi ve kendimizi geliştirmeye en uygun verimli ortam...Ve de her açıdan kendimi geliştirdiğimi itiraf etmeliyim...Siteye emeği geçen dostları da buradan tebrik ediyorum...Burada o kadar yapıcı sanat hareketleri ve eserleriyle içiçeyiz ki...Diğer sitelerde olmayan seviye ve medeni ilişkiler,sitemizde çok güzel korunuyor...Asla da erkek ve kadın ayrımı yok...Cinsiyetine bakılmaksızın,herkes eserlere yorum yapmaya ve onlardan istifade etmeye çalışıyor...Sanırım,o mesajı atan seviyesiz kişi,bilinç altına ittiği ve ulaşamadığı şeyleri su yüzüne çıkarmış,hem de farkında olmadan...Kelimeler sarımsak gibidir,kokusu ele verir insanın niyetini...Gülden Hanım,siz de bu seviyesiz kişiyi afişe ederek,ve de yazınızla haddini bildirerek dersini verdiniz zaten...Tüm site,sizin gibi kalemlerin arkasındadır...Yazmaya devam...Hem de,inadına inadına...Yalnız değilsiniz...
senin ile benim yazı aynı ana denk geldi galiba..size kimin mesaj attığını bilmiyorum ama..yada bu sözleri kimle yaşadınız o konuda bilgimde yok fakat....bakış açısı yanlış biri ile konuşmuş olmanız üzücü..bunu burda ifade etmenizde iyi tabi ki yorumlarda bayan sınız diye geldiğini ifade eden arkadaş bence YANILGIDA dır...
..
saygılar...
fazla zamanım yok ama ayıp etmış derim ben..bayan ya da erkek farkı olmaksızın yazılıp çizilen her şiir ve yazı denemesi insanı başarıya ve birşeyler üretmeye itecektir..güzel olur yada olmaz bu bir ölçüt olmamalı..yeterki yerinde güzel anlamlı olması ve art niyetli olmaması...insanlara birşeyler vermesi önemli..kimin yazdığı değil...neyse bu tur şeyleri kınıyorum kısacası...sevgilerimle...
devam etseydin evet bu tarz bir sitede bunlar bile oluyormuş.bence çok iyi şiir yazan arkadaşlar var ama yorumlar genellikle güzel ,kalemni daim olsun ,tarzı ve şiire değiil yazana hitaben yorum yapılıyor şiirdeki eleştiriyi görmemiz lazım eğer gerçekten anlamıyorsanız ve bir şeyde anlatamıyorsanız yazmayın ...seviglerle ...bülent...
yazandan cok yazılanlar önemlidir.insanlar unutulabilir bu site bile yok olabilir ama bizim neler bıraktığımız önemli
ben profesyonel diğilim iddaamda yok sadece güzel şeyleri okumak isteyen biri olarak bu siteye üye oldum ve
güzel insan;
ne söylendiğine bakma sen içinden geleni yapmaya devam et
kaleminden açılan dünyada iyilikler hep yanında olacaktır!..
bu sitede olmamısın tek sebebi çöpçatanlık sitesi olmadığından..eger görüntü ile burda olsak ve altına sadece erkekler yazsa ..dogru dersin ..haklısın ..
ama yok böyle bir şey..
banada yazmışlardı yoruma bakma hiçde iyi degil yazılarn veya şiirlerin....
ben madalya beklemiyorum ki... günün yazısı veya..günün şiiri.. her kes kendini bilir..cokta güzel degil.. ama ben kimseyle yarışmıyorum ki..kendimle yarıştayım..
güzel yazıyorsun mümkün oldukça okumaya çalışıyorum..ayırt etmiyorum..eminim sizde ayırt etmiyorsunuz.. biz şimdi sadece erkek şairlerimi okuyoruz ?
yüreğine sağlık..