BiR İsT MaSaLı
Bir varmış iki yokmuş .. İki kıta arasında, daha yolun başında güzel bir ülke varmış.Türk milleti burda diğer azınlıklarla birlikte yaşarmış...Velhasıl kelam bu ülke’nin adı TÜRKİYE imiş..
Masal tadında devam etmek isterdim yazıya ama ne mümkün...Bilirsiniz masallarda doğa üstü olaylar ve yaratıklar olur ;lakin anlatacağımız konu ne doğa üstü bir olay ne de yaratıklar mevcut(?).
Bir gün kabus görmüştüm kardeş’in kardeş’e kırdırıldığı..Faillerin meçhul ,Fail’i meçhul edenlerin aşikar olduğu.Fakat görmek mümkün değil perdeler kat be kat indirilmiş gözlere..
Gel zaman git zaman perdeler yırtılmaya yüz tutar gibi olmuş bir rivayete göre ise perdeler eskidiği için çürüyüp dökülmeye başlamış.Aman efendim ne önemi var yeter ki perde kalksın da gerçekler bir bir görülsün..
Düşünün bunca yıl sırra kadem basan her ne tür olay var ise tek tek su üstüne çıkmaya başlamış...Gecekondu gibi Ergenekon(du) çıktı ortaya.Ülkede iki adet futbol takımı a pardon iki grup oluştu biri ’savcı’sı biri ’avukat’ı oldu.
Savcının seyircisi iki üç gol atılınca meydanlara döküldü naraları döktürdü:’’Padişah’ım çok yaşa’’(bre kardeşler dikkat edin basmayın yaşa).Tabii ’son padişah RTE’i de unutmamak lazım.
Avukat’ın takımı pasif kalmıştı ama hiç boş durur mu hayır!Yok efendim gazeteci tutuklanır mı,eskisavcının başına el konur mu,el elden üstün mü, bu asker senin üstün mü..Alışılmış şekilde yanlış da olsa askerisavunma’ya devam edildi.
Bir sağ-sol bakış açısının küçük bir izdüşümü sanki bu...Sahi nedir bu sağ-sol? Bir türlü muhayyileye sığmayan iki büyük(!) kavram.FaşİST-KomunİST en koyu sağ-sol’cusu.
Tek tek bunları açıklayıp da sağcılığı ırk’çılığa solculuğu dinsiz’liğe doğru sürüklemeye ne gerek var efendim.Zaten her şey buz dağı gibi meydanda.(Buzdağı’nın görünmeyen kısmına ilişkin fikrimiz yok tabi..)
Devamı ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.