- 642 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Yasayalim ki
Seninle yaslanmak istiyorum. Seneler gecsin, sen beni bil, ben seni bileyim istiyorum. Benim oldugu kadar dostlarinin, dostlarinin oldugu kadar benim ol istiyorum. Nice sikinti ve zorluk yasayip anlatalim.
Yasalim ki, ogrenelim hayati ve destek cikmayi.
Birbirimizin omuzlarinda aglamaliyiz. Sen dertlenip, icip, arkadaslarinla eve gelmemelisin. Paylasmali ve beraber sikilmaliyiz. oyle ki, yalniz sikilmak sikmali bizi.
Yasayalim ki, paramiz olunca sevinelim. Guzel gunlerimizi, evimizde, bir sise sarap ve pijamalarimizla kutlamaliyiz. Ya da bazen dostlarla cay/kahve icerek... Boylece yasamaliyiz iste.
Sonra cocugumuz olmali, dusunsene, senin ve benim olan bir canli. Geceleri agladikca sirayla susturmaliyiz. Ben arada mizikcilik yapmaliyim. Ve sen soylenerek sirami almalisin. Hava sogukken birbirimize sikica sarilip yatmaliyiz.
Zaman su gibi akip giderken, hersey yasanmis bir hayatimiz olmali. Herseye ragmen hic bikmamaliyiz birbirimizden. Mutlu da olsa, kotu de olsa, yasadigimiz gunler bizim gunlerimiz olmali. Saclara dusunce aklar ya da gidince aklar, cocuklari guvence altina alip gitmeli bu sehirden.
Kavgasiz, her sabah gurultuyle uyanilmayan, sessiz bir yere gitmeliyiz. Geceleri balkonda denizi seyredip, sandalyelerimizde sallanmaliyiz. Eve gelip, benden kahve istemelisin. cocuklar gelmeli ziyaretimize, gecmisteki hareketli gunlerimizi animsamaliyiz...
Oyle sevmelisin ki beni, bu yazdiklarim korkutmamali seni. Tebessumler actirmali yuzunde. Bir gun bu hayati birakip giderken, sadece mutluluk olmali yuzumuzde, birbirimizi sevmenin gururu olmali "herseyde".
DILEK BOLPASHA/SADETTIN POLAT