- 800 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
O BENDİM
Bir gün yolda yürürken, hani başını kaldırmıştın, gök yüzüne?
Minik bir damla düşmüştü dudaklarına. Gözlerini kapatıp, dalmış gitmiştin, uzaklara.
Sisler içinden görüntüler, dalga dalga düşmüşlerdi, aklına. Bir tek ben yoktum, aralarında.
İşte ben, o damlaydım.
Tam adımını atacakken, durmuştun aniden. Hani beyaz bir martı, süzülmüştü gök yüzünden?
Konup ayaklarının dibine, sessizce bakmıştı, gözlerinin içine. Bir şeyler vardı, derininde
Ben, o martıydım, gözlerimde sevgimle.
Yürürken, güneşin altında, o bahar sabahı. Hani rüzgar çıkmıştı aniden ve saçlarını karıştırmıştı?
Durup, bırakmıştın kendini, ellerine. Tanıdık bir şeyler hissetmiştin, dokunuşlarında. Bilememiştin ne olduğunu ve yürüyüp gitmiştin
İşte, o rüzgardım, ben
Rüzgarı arkasına alıp, gözlerinde minik bir damlayla, peşinden gelmişti, martı.
Hani gece boyunca pencerende; “ Oydu” demeni beklemişti.?
Doğan güneşle, geri dönüp, “ Seni bulamadı “ demiş ve beni, bana vermişti
İşte, o gün, “ Hoşça kal “ demiştim sana.
YORUMLAR
Çok yönlü bir kalemsiniz. Bu tip yazınızı ilk kez okudum. Kısa ama doyumsuzdu...
Hatta öyle birşeye benzettim ki bu yazıyı okuduktan sonra...:)) Paylaşmak isterim...
Hatay çiğköftesi Urfa ve Antep yöresinden değişiktir. içine yeşillik konmaz. Cevizli kıymaya bandırılarak tüketilir. İşte Hatay evlerinde çiğköfteyi normalinden az yaparlar ki; tadımlık olsun, ağızda tadı ve zihinde özlemi hep kalsın diye...
Sizin de bu yazınız tadımlıktı. Sonrası yazılarınıza bir özlemdi...
Sevgi ve saygılar...
Eser Akpınar
Gözlerindeki damlanın, yanagındaki busenin, yüreğinde ki sevginin, güneşin cama yansıyan ışığının ben oludğumu bilebilmiş olsaydın sevgili. asla " hoşça kal " kelimesini duyamazdı kulaklarını dlimden. biliyor musun?
Yine çok güzel bir yazı idi sevgili Eser hanım. Sevgiler yüreğinize
Eser Akpınar
Güne düşen bir lezzet damlası daha.
Romantizm,
söz sanatı ve güzel eser.
Bu kalemden çıkan eserler zevkle okunuyor her zaman.
Saygı ve selamlar.