- 618 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAM VE BEKLENTİLER
Biz insan oğlu dünya ’ya ilk olarak topraktan var olup ADEM Alies-selam tarafından!Kadın olanlarımızda erkeğin kaburga kemiklerinden geldiğine göre şöyle bi geçmişe yolculuk yapsak.
O devirlerde varmıydı ki beklentiler,sanmam sadece iki insan ve birliktelikleri.Sonra ki zamanlarda çocuklar ve kalabalıklaşma .Çoğalmalar ,hırslar ve arzuların doğmaya başladığı dönem.Gittikçe gelişen kalabalıklaşan toplumun adımları
Ve şimdi bakın birde çirkin idealleri ve güç gösterimi yapmak için birbirini ezen adem oğulları.Biz neyiz ,kimiz,bu yaptıklarımız neden.Hiç sınırlarımız ,insancıl duygularımız kalmadı mı?Aldatmalar ,insanları hiçe saymalar,ahlaksızlığın boyut tanımaması.Bu hayat ta yaşamak ürkütüyor beni ,hele bu devirde.Çalışıp çabalıyorsun iyi şeyler yaptığını düşünerek taktir bi nebzede olsa bekliyorsun .Ama işin aslı öyle olmuyor ,şayet çıkarları varsa sizden yana o anlık bir şeyler söyleniyor veya sahte gülümsemeler etrafa yayılıyor.
Kardeş kardeşi vuruyor,ihtiraslar uğruna entrikalar kuruluyor ,ya vahşet işte bu dünya da yaşamak beni ürkütüyor.Saygı vardı,sevgi yüceydi,hele bire minnet borcu için kalp bile kırılmazdı .Bırakın kalp kırılmazlığını kalplerimiz neredeyse taşa döndü.Nereye gidiyor bu insanlık dur demenin vakti gelmedimi .
yazan: kader oyuncusu
YORUMLAR
şiirleriniz gibi yazılarınız da çok güzel ve anlamlı..kutlarım efenim..çok güzel bir konuya parmak basmışsınız efenim..
malesef dünden bu güne çok şeyler değişti..teknolojinin gelişimi malesef olumsuz yönde etkiledi insanları..buna bir de
kültür savaşları girince toplumumuz çok çabuk evrim değiştir di.bizi topuyla tüfeğiyle mağlup edemiyen ecnebi siyonist güçler,malesef bizi küldür inanç ve milli birliğimizi bozacak bölücü düşünceleriyle bizi maneviyatsız bir toplum haline getirdiler..geçmişini bilmeyen bir toplum yok olmaya mahkumdur..dilerim ki bu kış uykusundan uyanırız ve yapıcı paylaşımcı saygılı ve sevgili,manevi değerlere sahip çıkan inançlı bir toplum dileklerimle ...saygılarımla...ziya var..