- 3043 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
sonsuz'm a
Aşkım..
Aşk nasıl bişey, benm yaşadıklarım aşk mı qerçekten yoksa ben rüyadamıyım bitanem.. eğer ki rüyaysa benm yaşadıklarım qerçek deqilse küçükken hallerini kuruduqm aşkım, ozaman bu rüya hiç bitmesn rüyalarımın kahramanı sen, hayallerimi süsleyen sen, hiç qitme olurmu. Sen hiç bitme sevqilim. Son olacaksın demiştim ya ilksin hayatımda bütün ilkleri yaşadıqım. Ve de son olacaksın.!!
Dinlediqim bütün aşk şarkılarında sen çıkıyorsun okuduqum şiirler hep senin qözlern qeliyor qözlerime. Sonra okduqum romanlar, hep senle beni koyuyorum baş karakterlerine. Hepside mutlu sonla bitiyor qerçek sevenler yine mutlu oluyor aşkmm. Tıpkı bizim qibi qerçekten sevenler sonsuz oluyorular.
Bizde sonsuz olurmuyuz destan olurmu bizim aşkımızda dillere. Konuşulurmuyuz ilerde çok sevdiler ne olursa olsun bitmediler tüketmediler sevqilerini diye.. bence oluruz aşkım. En azından benim aşkım olur.. ya ikmzin aşkı konuşulacak ya da benm senin karşılıksız aşkından nasıl öldüqüm.. iki seçenek var aşkım ikisinden biri mutlaka olacak..
Ya sende beni çok seveceksin destanlar qbi. Olaqan üstü hiç abartmıyorum imkansız olacak aşkının bitmesi tıpkı qerçek aşkın bitmesi nasıl imkansızsa. Ya da sen hiç sevmeyeceksin beni, ve ben yine seviyo olacaqım ki öleceqim sevqinden kara sevda hastalıqından. İşte öle sevqilim..
Bence ne rüya ne de hayal şimdi yaşadıklarım daha çok küçükken kurduqum hayallerin qerçeqisin şimdi sen bir asıl kadar qerçek. Benim sana olan sevqim qbi qerçeksin..
Zamanla öqreniyormuş insan aşkın ne olduqunu, hayır aşkım yanlış biliyorlar aşk zamansız qelir yüreklere, ki eqer qelen qerçek aşksa çıkmaz birdaha..
Evet bitanem benm aşkımda qerçekmiş işte böyle. Yıllar önce qirdi hemde çok zamansız bir şeklde, sonra bir masal qbi deqişti hayatım ben bir masal perisi oldum sende bir prens, uzun yıllar yşadık ama öldürmedk aşkımızı herşeye ve herkeze inat yine birlikteyiz ve yine deli qibi seviyoruz birbirimizi. Eminm ki sevmeye devam edeceqizde. Sözüm var kendimi öldürürüm ama bitirmem yüreqimdeki bu aşkı..
Sonsuzum!! Seni çok seviyorum.
YORUMLAR
"Sen hiç bitme sevqilim"
Ortalara doğru korkar gibi oldum
Ama sonu iyi bitti
Yürekten gelen herşey güzeldir âşık dostum, Allah'tan dileğim aşkınız hiç solmasın
Biliyor musun?
Biraz önce yazdığım şiirin başlığını "Sonsuzuma" diye koyucaktım sonra vazgeçtim:)
Demek bundanmış, sana nasipmiş