Yaz Aşkım 9
Bölüm 9
Odalarına çıkınca ‘’ Haydi yat canım, sabah erken kalkacağız. Bak göreceksin çok eğleneceğiz. Bu insanlar çok neşeli bir gurup’’ deyip, Leyla’yı yatırdı.
Kendisi de yattı, ilk defa böyle mutlu olmuştu.
Rehber adam çok beğenmiş, biz seninle iş yapalım demesi Ayla’yı mutlu etmişti.
Çünkü Ayla’nın hayali, düşleri hep buydu. ‘’Ama kardeşi ne olacaktı? Onu bırakamazdı.’’
Bu duygular içinde uyudu.
Erkenden uyandı, kardeşine baktı. Gün doğuyor, aşağıdan sesler geliyordu.
Turistlerin kalktığı belli oluyordu.
‘’Leyla Leyla, haydi canım kalk!’’ Diye seslendi.
Leyla gözlerini açtı
_ Ne oluyor?
_ Haydi gidiyoruz, kahvaltı yapıp geziye gideceğiz. Gör bak ne çok eğleneceksin.
Leyla zor da olsa kalktı, aşağıya indiler.
Her kes kahvaltı yapıyordu. Günaydın deyip bir masaya oturdular. Mustafa’ da gelmişti.
‘’Bu günü kaçırmak istemiyorum, bende geliyorum.’’ Demişti.
Kahvaltıya oturdular, neşe içinde kahvaltı yaptılar.
Turistler çantaları sırtlarında ‘’ Biz hazırız, haydi yola.’’ Diyorlardı.
Neşe içinde yola koyuldular.
Bu güzel beldenin gezilecek yerlerini görmek yabancılara haz veriyordu.
Ne güzel yerler diyerek değişik otlar çiçekler topluyor ‘’Biz bunları memlekete götüreceğiz.’’ Diyorlardı.
Gezi çok güzel geçiyordu. Ayla turistlere anlatıyor, sorulara cevap veriyordu. Leyla ile Mustafa ona hayran hayran bakıyorlardı.
Turistler Ayla’yı çok sevmiş, ona kendilerine ait hediyeler vermişlerdi.
Birisi başına şapka geçirmiş ‘’Şimdi rehber oldun.’’ Demişti.
Akşama kadar gezip dolaştılar, çok yorulduk diye pansiyona geldiler. Günleri çok eğlenceli geçmişti.