eskide olsa sevgilime;
uzun zaman sonra sana yazdıgım ilk yazı.sanırım 1 hafta tutabildim içimdeki gözyaşları... bi film sonrasında oturmuş yine solucanlar göz kapaklarıma :) aynı o ilk gecemiz gibi... ne gülmüştün ama " bitanem sen bidaha aglama ’lan’ :) gözlerin dahada byüyor ve üst dudagın şişiyor.. ama yinede gördügüm en tatlı kızsın hala. ne de olsa karım olcaksın dimi? :D" arkasından patlattıgın güzel kahkahan ve şişmiş dudagımı öpüşün... :)
ne de özlemişim öpüşlerini,dokunuşlarını... sensiz 4. ayım.. ben sana ne zaman bu kadar baglandım? ne ara aldın aklımı başımdam? sanmazdım bu kadar yılılacagımı gidişinle... hiç sanmazdım ki arkandan her gece aglayacagımı... başta aynıydın herkes gibi başladın. bizim oraların en yakışıklı erkegi, zaten tüm herkes benden bahsederken sen kızların hayran oldugu kişi bana hayran aman ne güzel...
neyin etkilerdi bu kadar digerlerinden fazla? öpüşlerin mi, bakışın mı, o saçma sapan maymun hareketlerin mi yoksa? :) belkide bana verdigin büyük sözlerindi ya da hayallerin... çogu kişi hayal kurdu üstümden evlilik, sonsuz bi hayat: AŞK... ama inanmadım hiçbirine sadece sen inandırdın beni hayallerine. bulmuştum bu kez sen ’O’ydun... benim süperman*im...
senden sonra hala aynı milat aynı yıl benim için : 29.o6.2oo9...
özlemin hala çekiştirir saç diplerimden ilk günki gibi... hala ilk günki gibi içimde yanar aşk denilern o alev.
4 ayın ardından unuttum mu sanırsın seni ve senli günlerimi. herkesde böle olurum sanardım. üzülürdü biten her ilişki için ne kadar ben terkeden taraf olsamda. ama üzüntülerim gün bile sürmezdi ki senin ki gibi 4 ay olsun..
ey sevgili, ESKİ SEVGİLİ; bir daha kim senin gibi sevecek beni söyle ve bir daha kim sevilecek senin gibi bu yürekde?... elbet olacak senden sonra ama hangi biri bir daha o güzel hayalleri kurduracak bana ve hangisi sözlerinin dogru olduguna inandıracak bir daha?....
ey sevgili,ESKİ SEVGİLİ; sana emanet ettigim ve geri alamadıgım bu kalbi kim senden çalıp himayesine alacak?... ya da bu kalp ömür boyu sende mi kalacak?...
NOT: SENİ SEVİYORUM...
YORUMLAR
Çok beğendim.. O aşkta ki tutkuyu, şeveti hissettirdin bana...
Ne güzel anlatmışın eyy AŞIK..
Maşuk uzaklarda da olsa, üzülme.. Çünkü;
Yalnız düşüncelere dalmayacağız yalnız kokan gecelerde...
Sarı ışıklı turuncu bir mehtabın kayboluşunda, başka kayboluşların izini görmeyeceğiz...
Boşluk yeniden seslerle,kokularla dolacak..
Ve gene duyacağız "yukarıdaki o malum sesi" ;
Unut çocuğum geçmişi bak sana yeni bir gelecek getirdim...
Sana çok sevdiğim bu pasajı göndermek istedim...
İyi kal..
KırmızıKurbağa