- 674 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Üşürüm Sensiz Yangınlarda
Senden yana gecelerde yürek yana yana küllenir… Yüreğimin güneşidir gözlerin… Uykusuzluğumun savunması, sevdamın gölgesi, yangınlarımın kundakçısı olur ismin…
Senin dışında üşürüm sevgili… Bunu anlamazsan yıkılırım… Yaşama ilişkin ne varsa, tümünde seni ararım… Sen de sevdiğin her şeyi bende topla hadi; Acıları, hüzünleri çıkart içinden, bırak hastalıklı sevdaları rüzgarıma… Tatlı dillerin, özlediğin telaşların ve sevdalara yoldaş göz yaşlarınla düşlerime gel… Hayatından çekip git, rüyalara kanayalım birlikte… Ömrümüzün kalan zamanlarında yaşama sebebimiz olsun, içindeki minik yavrucağı güldürmek…
Hiçbir renk ifade edemez seni, çizdiğim hiçbir tabloya sığdıramam gözlerinin cennetini… Yüreğime attığın ilmikleri, dokuduğun hayat tadını çizemem hiçbir harfe…
Kendimce geçmişi okurum, inadına günü yaşar, senli geleceği çizerim yarınlara… Söyleyecek sözlerim, yürünecek yollarımla ben sevda sürgünlerindeyim…
Ateşlerin yüreğinde yaşarken bedenim, üşürüm sensiz yangınlarda… Seninle cehennemde yandıkça dirilirim sevgili… Soğuk bulutları devirme üzerime, alevlere kazıdığım sevda sözcüklerine sor deli kız türkülerimi…
Yok’sam da Var say beni… Coşkulu bir şiddetle, varlığıma özdeş alevlere dokun… Cümlelerin anlamlarını emen sıcak bir susku olarak beliririm bir anda… Korkma dokun, yaşamın kıvrımlarında demle beni, sevdamı kanat…
Bir soruyu, bir sonu başlangıç yapabiliriz belki… Hadi sınırlarını zorla… “Yaşamak çok güzel olsa da, her şeyden vazgeçip ölmeye var mısın benimle ?”
Ayşegül TEZCAN
28/07/2007