- 1235 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ALTI NOKTA KÖRLER DERNEGİ...
ALTINOKTA KÖRLER DERNEGİ gectigimiz hafta Ankara da eylemlerini sürdüren TEKEL işcilerine destek vermek icin İstanbul dan ANKARA ya kadar yurudüler....
Boylesine onurlu bir davranıs gosteren degerli dernek uyelerini yurekten kutluyorum,adeta herkese ornek oldular,herkesin oradaki emekcilere destek olmalarını hatırlattılar,
AKP iktidarı ilk doneminde ozurlu bir vatandasımızı milletvekili adayı gosterip sonrada meclise girmesine onculuk etmisti hatırlarsanız..o donemde AKP NİN engelli vatandaslarımıza sahip cıkacagını dusunmustuk,oysa tam tersi oldu...
Zira hukumetin 58.000 engelli vatandaslarımızı cesitli kamu kurulusların da ise yerlestirme gorevi vardı ancak bunun gerceklestirmedigi gibi TEKEL bunyesinde calsıan 400 e yakın engelli vatandasımızıda magdurlar arasına soktugu gercegide gun ısıgına cıkıyordu...
Eger ALTINOKTA KÖRLER DERNEGİ nin cok degerli uyeleri ANKARA ya bu yuruyusu gerceklestirmese idi bu gelismelerden haberimiz olmayacaktı...
Hele gectigimiz aylar icinde ANKARADA ki ozürlüler kongresinde onlara yapılanları unutrmadık sn.BASBAKAN ın da katıldıgı toplantıya dernek baskanı nın alınmadıgı gibi ona yapılan hos olmayan davranıslarıda unutmadık...
Ancak dernek uyeleri nin bu onurlu ozverili herkese ornek olan yuruyusu hepimize ders olsun,bu girisimi mutlaka bir yere not edelim vede bana ne ya demeyip tıpkı onların yaptıgı onurlu davranısı hepimiz sergileyelim....
Kendilerini bir kez daha yurekten sevgi ve saygı ile kutluyorum vede sizleride bu onurlu davranısa detek olmaya davet ediyorum...
YORUMLAR
şanssızlığımız karşımızda " 60 nokta açıkgözler derneği " nin olması .
gene de yılmayacağız tabii ki ..
yürekleriyle görenleri öpüyorum gözlerinden ..
mustafa deliorman
tespitinize yurekten katılıyorum..