- 739 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
babam
HANİ HEP Bİ BÜYÜK SAYGISI VARDIRYA ESKİLERDEN UYANA. İŞTE O SAYGI,BABAMIN HALAMLARIN YANINDA BİZLERE ADIMIZI GEÇTİM KIZIM ,OĞLUM DİYE SESLENDİĞİNİ HATIRLAMAM.Bİ GÜN KÜÇÜK HALAM VE EŞİ BİZE GELDİLER BABAM ONDAN BÜYÜK BABAMIN ONA GÖSTERDİĞİ SAYGIYI O GÖSTERMEDİ. ONUN VERDİĞİ AKILDANMIDIR BABAMDA ARTIK KIZIM OĞLUM DEMEYE BAŞLAMIŞTI O ZAMNLAR.GEÇ OLDU AMA O BİLE YETİYODU BANA,HA SANMAYIN Kİ BABAM BİZİ SVMİYO DİYE DÜŞÜNDÜM ASLA SEVERDİ İÇTEN İÇE. OKULDAN GELİRDİM ANNEM BABAM OTURUYOLAR NE YAPTINIZ BUGÜN DEDİĞİMDE BABAM AĞLARDI AĞLADIĞINI ANLAMAYALIM DİYE DE Bİ ÖKSÜRÜK ÇIKARIRDI.ŞİMDİ KEŞKE OLSADA YİNE OĞLUM KIZIM DEMESE AMA KEŞKE OLSA.HASTALANDI AKCİĞER KANSERİNE YAKALANDI. HASTALIĞINI O BİZDEN BİZ DE ONDAN SAKLADIK.O BERBAT HASTALIK YÜZÜNDEN 3 AY YAŞADI BABAM 3 AY YANIMIZDAYDI.Bİ GECE ERTSEİ GÜNÜN KİTAPLARINI HAZIRLIYORUM BABAM BAŞIM DÖNÜYOR DEDİ.YATAĞA GÖTÜR BENİ ANNEME ABLAMLARA SESLENDİM YATIRDIK YATAĞA . TANSİYONUN DÜŞMÜŞTÜR DİYİP TANSİYON ALETİNİ GEİTRDİM. BANA BAKTI ,NE TANSİYONU ÖLÜYOM KIZIM DEDİ .BABAM DEDİM.ELİNDEN TUTUYODUM ELİMİ BIRAKTI.BAKTIM ELLERİ AYAKLARI BUZ GİBİ OLDU.ANNE DEDİM BABAM DEDİM GİTTİ BİDAHA DA GELMEDİ SESLENİYORUM HALA AMA GELMİYO O TARİH O SAAT GELDİĞİNDE NEFRET EDİYORUM HAYATTAN ,YAŞAMAKTAN,BEN BABAMI İSTİYORUM AMA GELMİYO GELMİYO ,EYLÜL 3 2004 SAAT 22:20 VER DİYORUM BABAMI BANA DUYMUYOR UMURSAMIYOR BENİ ALDIĞIMI VERMEM DER GİBİ.