- 1007 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
yanlızlık bunalmaları
bir merdivenin sekiz basamağını ikişer ikişer inerken bile düşme ihtimalimin varsayımları gibi nedenleri düşünebilmek...Uzun yollarda duygusal bir şarkının içine kapılıp nedensizce düşünmek ...azbuz kafa yormak, istemsizleşme hali tik gibi bişey...
insan hayatındaki vedaların çok kez o an noktaladığında bile hala düşünmek
uzun yolculuklarda başını otobüs camının soğuk ve dayanıklı dostluğuna bırakıp arabanın homurtularını da çekip aklında sadece ne yapıcam şimdi ben lerin olduğu hayatın ne kadar boş ve tuhaf olduğunu da ekleyerek üstelik, insan kalbinin içinin en sevimsiz halini aşarken bile en mutlu gülen yüzlerin gevrekliği içinde bir kaç çiftin görülmesi kalbin elden geldiğince acımasına sebeptir galiba yada ufak tefek kırmızı elbiseli lüle saçlı sarı saçlı mavi gözlü bi kızın tüm sevimli halinin el verdiği şımarıklığı yaparak tüm insanların onu sevmesi gibi bişeyi kıskanıp keşke o ben olsaydım gibi zırvalarıda ekeyebiliriz üstelikk...
içimin çok acıdığı ve durup dururken bi hüzü dalgasının şiddetli olduğu günlerde en güzel manzaralarda hep onu hayal ederdim ve onun yok olduğunu anlayınca, koca bir yolun çıplak ayak izlerinden kalanı izlerdim gölge yoksunluğunda ve dalgaların kıyıya dikine imesinin etkisinin bıraktığı galip ses tonunu işiterek...
ben bu gün daha ıssızım ve daha yanlızım çünkü ailem var diyip mutlu olma çabalarını düşen insanları göürürüm siyah gözlerimin nemli bakışlarından ve isimsiz sayıklamaları gece yatağına yattığıda aptalca o napıyor denmesi ve üstelik yorgun uykusu gelmemiş insanlardan.Bunları düşününce belki devrik cümleleri de anlayanlar vardır diyorumm....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.