- 601 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Faşit Dünya Devleti
Bu günlerde acaba demokratik bir dünya devleti kurulabilse dünyada AÇ insan kalır mıydı?
Google den araştırmak niçin tıkladım.Doğrusu dehşete kapıldım.Meğer dünya devleti kurmak isteyenler harıl harıl çalışıyorlarmış.Beni dehşete düşüren dünya devleti kurmak isteyenlerin demokratik bir dünya devleti değil (Faşist veya komünist)bir dünya devleti kurmak istemeleri.
Dünya devleti kurmak isteyenlerden birisi şu önemli soruyu soruyor.Diyor ki ’’Önemli olan bu devleti zorla mı yoksa insanların rızaları ile mi kuracağız?
Ve şu kanaata vardım.Bazı yerlerde zorla,bazı yerlerde rızayla bu devleti kurmaya karar vermişler.Kurmak istedikleri gerçekten demokratik bir dünya devleti olsaydı ve rızaya dayalı kurmaya çalışsalardı belkide çoktan dünya devletini kurmuş olurlardı.
Yaşananlardan çıkardığım sonuç faşist veya komünist bir dünya devleti kurma çabasıdır.
Akan kanların ve açların sebebi bu çabalardır.İşleri pekte kolay değildir.
YORUMLAR
Kıymetli Feyzi Kanra,
Ben Türk Milliyetçisi olmaya gayret eden bir vatandaşım.
Bilhassa Türkiye'de "Türk"üm diyen herkese "Faşist" suçlaması yapılıyor.
Açlığın tek çaresi, her insanın kendi milletini sevmesi ve manevi
değerlerini yaşamasıdır.
Üstüne üstlük, hiçbir Milliyetçi "Faşizm idaresi"ne severek bakmaz.
Allah Faşizmin de, Komünizmin de belâsını versin.
Allah'a Emânet Olunuz.
Selâmlar.
Vehbi Okur tarafından 1/8/2010 3:17:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
feyzi kanra
Ve bu da çok normaldir.
yeterki doğru yerde ve doğru zamanda kullanılsın.
milliyetçılik açlığın tek çaresi olamaz.
Hepimiz ölümü bekliyoruz.ancak ölüm ve ötesi için yaptığımız hazırlık çok önemli.hastalık ölüm ve sonrası için önemli bir fırsattır.
Malum ötede sen hangi millettensin diye bir şey sorulmayacak.
Hangi Allah'ın kuluna ne iyilik yaptın,Allah için ne amellerin var ona bakılacak.Sağlık verdim yerinde kullandın mı?hastalık verdim sabrettin mi?
vb.Allah hepimize son nefeste iman devleti nasip etsin.
Allah'a emanet olunuz.
Hayır olayın İslam ile bir ilgisi yok, çünkü kapitalizm bütün dinleri kullanır. Kapitalizmin İslam ile bir alıp veremediği de yoktur. İslam devletlerine de savaş açmasının sebebi bazen para için kendi yazdığı bir hikaye , bazende kendi otoritesine karşı koyan bir lider yüzünden. Evet bir dünya devleti kurulmak istenmektedir. Ama komunist bir dünya devleti kurmak için ilk önce Amerika kadar güçlü bir komunist devlet olmalıdır ki bu işi öncülük etsin. Evet bir dünya devleti kurmak istenmektedir ama kapitalist bir dünya devleti. Ve kıtasal birlikler bunun içindir. Avrupa birliği, yeni kurulacak amerika birliği, asya afrika birlikleri, tek devlet yolunda birer kademedir. Daha sonra bu birlikler birleşip tek devlet olacaktır. Tek bir devlet , tek bir otorite demek faşizm demektir. Çünkü çoğunluk olan yönetimi alacak ve kendi kültürünü azınlık olana zor benimsetip azınlığı asimile edecektir.
gökhanulubeli tarafından 1/8/2010 1:35:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
feyzi kanra
Olayı islamla ilgili olduğuna dair bir emareye dahi rastlayamadım.
Bu kanıya nereden vardınız bilemiyorum.Diğer yorumlarınıza aynen katılıyorum.Teşekkür ederim.
nevrutgok
feyzi kanra
Pardon islam kapitalizm için çalışmaz.
bu konuda yanılıyorsunuz.
nevrutgok
feyzi kanra
Çakan şimşek,
düşen yıldırım
çakan kim
düşüren kim?
Taşlar tarafından mı
dizilmiş
yürüdüğün kaldırım?
Feyzi Kanra
Çünkü İslam faşizme de kominizme de, acımasız kapitalizme de karşıdır.
O nedenle İslama saldırı had safhadadır.
Yazınız güzel ama devamı da olabilirdi.
Tebrik vr teşekkür ederim.
10 Puan.
feyzi kanra
haklısınız.Sagolun.Teşekkür ederim.