- 2040 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
SEN BENİM HİÇBİR ŞEYİMSİN
Sen benim hiçbir şeyimsin… Aslında yüreğime yağan sağanak yağmurum, hüznümün tek sebebisin ama sen benim hiçbir şeyimsin…
Biz artık birbirimizin hayatında hiçbir rolü üstlenemezken, yalnızlığımın tek sebebi sensin.
Ben ne olursa olsun doğruları sevmekten vazgeçmeyeceğim, sen yanlışsın diye, doğruları es geçmeyeceğim. Sen benim hiçbir şeyimsin, yüreğimin tahtında sefanı sürerken engellenen aşk ateşimin tek çaresisin. Sen benim hiçbir şeyimsin, nefeslerimi almaya zorlanırken aslında nefesimsin. Bu yollarda yürüyemeyeceğiz el ele, sen el oldun ya, bu yollarda sevemeyeceğiz birbirimizi delicesine.
Fırtınalarda güneşi taşıyamayacağız yüreğimize. Ben “sen” diye ölürken, sen, beni tanımsızlığa atarken, biz hiçbir şey olamayacağız seninle.
Ben senin, başından beri hiçbir şeyindim. Her şeyin olmak için tüm dualarımla, tüm doğrularımla gelmişken sana, aslında sana uzak limanlarda kalmış bir gemi gibiydim.
Sen benim hiçbir şeyimsin, aslında neşe dolan sabahlarım, sıcacık hayalinle ısındığım gecelerimsin. Sen benim hiçbir şeyimsin, ölü bedenimle misafir olmak için çabaladığım ruhunda bana ait olmasını dilediğim tek gerçeğimsin.
Sen benim her şeyimsin… Bitik bir limanda karaya vuran tek gemimsin… Sen benim, ölmüş hayallerimsin. Canlandırmaya çalıştığım tek senaryom, yok olan hecelerimsin.
Sen benim her şeyimsin, kaybolmuş benliğimde yangınım olup, ayazlardan koparan tek seçeneğimsin. Sen benim, hiçbir şeyimsin; her şeyimken, her şeyimi alıp hiç olmak için can atan tek hercaimsin. SEN BENİM, ATMIŞ OLDUĞUM SESSİZ ÇIĞLIKLARIMSIN. BU YÜZDEN SESİMİ SANA HİÇ DUYURAMADIM, KÂBUSLARINDA BİLE YER ALAMADIM.
SEN BENİM HİÇBİR ŞEYİMSİN. İSTEDİĞİNİ ALABİLMEN İÇİN HER ŞEYİMİ FEDA ETTİĞİM TEK SEVDİĞİMSİN. SEN BENİM YANLIŞIMSIN, DOĞRUM OLABİLMEN İÇİN ÇIRPINDIĞIM TEK DİRENCİMSİN. Sen benim HER ŞEYİMSİN, masallarda bile gerçeği gördüğüm tek mucizemsin…
SEN BENİM HİÇBİR ŞEYİMSİN, BANA AİT SENARYOLARI BENDEN ALIP TERK EDENSİN…
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Sen benim hiçbir şeyimsin
Yabancı bir şarkı gibi yarım
Yağmurlu bir ağaç gibi ıslak
Hiç kimse misin bilmem ki nesin
Uykumun arasında çağırdığım
Çocukluk sesimle ağlayarak
Sen benim hiçbir şeyimsin.....
ne güzel yazmıs ustad atılla ılhan ve sızın bu sekılde bır yazıyı kaleme almanız usuma bu şiiri ve dost guluslu bir adamın sesını ulasdırdı.. yuregınıze saglık....