AFORİZMALAR 3
Gece düşünce gözlerime hayalin karanlık odama dolar.Garip bir sessizlik sarar her yanı.Susar hayalinle yalnızlığın özlem dolu dansını seyrederim.Bir mahzunluk çöker yüreğime ruhum ağlar.Aşkın gözlerimdenyaş olup,kor gibi yanağımdan yalnızlık dolu odaya yayılırben seni özlerim.
Gece siyahını çekerken ruhuma yalnızlık eşlik eder soğuk,ıssız odamın içinde.Yüreğimi bi burukluk kaplar,yaşlarla dolar gözlerim.Sensizlikten damarlarım çekilir,kanım koyulaşır özlemin dört bir yanda.Tek tutunabildiğim aşkın var elimde.Beni saran,beni benden alan,bu koyu yalnızlık gecelerine katlanılır kılan...
Derin bir hüzün hakim ruhuma bugünlerde.Yağmurlu,soğuk,rüzgarlı sokaklarda korkarak yürüyor çocukluğum.Titriyor ürkek ellerim.Üşüyorum sensizlikten.Mahkum ettim kendimi acımasız yalnızlığa.Sürgünüm tükenmek bilmez acılara.Kayıp gidiyorum belirsiz bir hiçliğe.Yüreğimde küçücük bi umut ışığı.Şimdi dönsen,yine baksan gözlerimin içine,gülümsesen yine,bağırsan aptallıklarıma,sarılsan yine sımsıkı,utanarak beni sevdiğini söylesen yine.Diye.Gidiyorumbenliğimde yitik utluluğun kanayan yarasıyla;ama dindiremiyorum akan kanı durmuyorher damlada biraz dahauzaklaşıyorsun benden.Ben sadece gidiyorum o korktuğum karanlığa geri dönüyorum.Yine mucizem olmanı bekliyorum içten içe.Hani o kapının öünde gözlerimin içine bakıp,dönmüştün ya bana işte yine öyle.Belki çok şey istiyorum;ama olmuyor sensiz.Ne olur tut ellerimden.Ne olur kayıp gitmeme izin verme bu kez.Hapsetme karanlığa mutluluğumuz.Sevgimizi yakma gel yine mucizem ol .Döndür beni o jaranlık yollardan.sensiz çok korkuyorum.Beni senden alma geriya bir şey kalmayacak.Seni bekliyorum.Seni seviyorum...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.