- 691 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BENİM HİKAYEM
2005 Yılının Şubat ayı idi,sevgililer gününden bir gün önce yani 13 Şubat.Lise öğrencisiydim.Sevgililer gününü oldukça gösterişli geçirmeyi seven bir gençliğiz.Dershaneden çıktım kuzenimle umutsuz,ve mutsuz bir şekilde.Eve gitmek için bineceğimiz minübüs durağına doğru koyulduk yola.Derslerin ve sınavların bizi ne kadar boğduğundan bahsediyorduk.Karşıdan,uzun zamandır gözümle takip ettiğim hatta haberim olmadan ona tutulduğum genç geliyordu.Onun benden haberi dahi yoktu.Farklı okullardaydık ama hergün sevgilisini görmek için geliyordu benim okuluma.O günün bana verilmiş bir şans olduğunu düşündüm,daha önce kalbim o kadar hızlı atmamıştı,ayaklarımın yerden kesildiğini o derece hissetmemiştim,gözlerim dahi parıldadı....Mutluydum.Daha önce hiç öyle birşey yapmamıştım önünü kestim ve o kızla hala çıkıp çıkmadığını sordum.’Hayır’dedi.Teşekkür ettim ayrıldım yanından .Arkamdan ’bu kadar mı sormak istedikleriniz?’dedi.Kafamı çevirdim ve ’evet bu kadar .Sormamı istediğin şeyi de sen sor’dedim gittim.Kuzenim arkaya baktığında kimsecikler yoktu.Yola devam ettik.
Tam durağa gelmek üzereydik ki arkadan bir ses ’bakar mısınız?’O’ydu evet o durduk ve arkama döndüm.’Efendim’dedim.’Sizi tanımak isterim ’ dedi.Bu çıkma teklifiymiş meğer.Anlamamıştım ve devam etti ’sabırsız biriyimdir ama cevabınızı bugün bekliyorum’dedi.’Peki’ dedim ve ayrıldık.Yürümüyordum,uçuyordum.Gülmek geliyordu içimden,millete aldırmadan kahkahalarla gülmek...Eve gittim.Elim telefona gidip gidip geliyordu.Gün bitmeden yani saat gece 12’ye bir kaç dakika varken ’evet’yazdım ve gönderdim.
O gün başladı bizim hikayemiz.İyi ki ben bayanım deyip gitmemezlik yapmamışım.5. yılımızı tamamlayacağız.Beş yıldır askerlik döneminin hayalini kuruyorduk.Hayalimizin biri gerçekleşti.37 günlük asker.Allah nasip ederse de hikayemize yeni bir bölüm daha ekleyip evleneceğiz.Bu dünyada onun gibi biri daha olmaz olamaz.Beni hiç kimse onun kadar mutlu edemez ve beni onun kadar kimse sevemez.Film gibi başlayan hikayemiz,ölüm bizi ayırana kadar devam edecek Allah’ımın izniyle...ASKER YARİM,SEVDİĞİM,ÖMRÜM,GÜZEL GÖZLÜM SENİ ÇOK SEVİYORUM HAYATIM.İYİ Kİ VARSIN İYİ Kİ BENİMSİN....