AŞK Yazısına Yorum Yap
"AŞK " başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Yeganem
@yeganem
Allah razı olsun okuduğunuz için..Allaha emanet olun selam ve dua ile..
Yeganem
@yeganem
Allahrazı olsun canım incim dualarınız için amin diyorum..Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için...Amin Allah isteyene ilahi aşkını içirtsin doyasıya..Sevincede ölümüne sevdirsin ..Allaha emanet olunuz..Selam ve dua ile..
Yeganem
@yeganem
Allah razı olsun çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için Allaha emanet olunuz selam ve dua ile..
6 Ocak 2010 Çarşamba 14:11:43
Aşk kavramına tanım yapmak görece bir edimdir. Siz de kendinize göre bir tanım yapmışsınız ve güzel de etmişsiniz. Tebrik ediyorum. Selâm ve sevgiyle...
Yeganem
@yeganem
Aleykümselam Allahrazı olsun çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için Allaha emanet olunuz selam ve dua ile..
Yeganem
@yeganem
Aleykümselam Allah razı olsun kardeşim Allaha emanet olasınız selam ve dua ile..
6 Ocak 2010 Çarşamba 11:33:01
Böylesi büyük sevdalara ulaşabilecek miyiz bir gün ve gerçek aşkları en doyumsuz hali ile yaşayabilecek miyiz?
Çok güzel bir çalışma. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Yeganem
@yeganem
Allahrazı olsun çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için içimden geldiği gibi yazdım olduğum hali her anı cennette yaşar gibi olan anlarım ..İnşaallah yaşarsınız..Allaha emanet olun..Selam ve dua ile..
6 Ocak 2010 Çarşamba 11:14:58
sİZİNKİSİ iLAHİ aşk.
Zamanın sevdaları böyle mi?
Keşke olsaydı.
Güzel yazı.
Tebrikler, selam ve saygılar.
Yeganem
@yeganem
Aleykümselam Allahrazı olsun çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için içte olan dışa taşıyor evet bendeki ilahi aşk ..Allaha emanet olun..Selam ve dua ile..
6 Ocak 2010 Çarşamba 10:57:43
Kıymetli Ülkü Bahçesi,
"Aşk" başlıklı, birbirinde güzel sözlerden meydana gelen nefis yazınızı takdir ederek okudum.
Allah Râzı Olsun.
Selâmlar
Vehbi Okur tarafından 1/6/2010 10:58:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yeganem
@yeganem
Aleykümselam Allah razı olsun çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için..Selam ve dua ile..
Yeganem
@yeganem
Allahrazı olsun çok teşekkür ederim ..Selam ve dua ile..