- 1264 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İLKSÖZ
’’ ....
Bir hikayemiz olsun istemiştik...
Ardımızda bıraktığımız ömürden kalan , belkide yaşarken yarım bırakdığımız hikayeler adına...
Adımız yok...Suretimiz var yalnızca suya düşen...
Yordular, hırpaladılar sonrasında susuşlara uğurladılar seni de benim gibi...
Büyüdük...Eksilerek çoğaldık her yeni güne...
Nasılsa keder bulaşırdı her yaşama. Nasılsa ödenirdi her yarım kalan aşkın hesabı. Nasılsa zaman geçerdi incinmişliğimizin arasından usulca...ve orta yer yokdu cennet ile cehennem arasında...
Heceliyoruz dostların adını bir bir...Hüzünlü harfler seçiyoruz acılarımıza...Söylesene hangi yol yolumuz olur? Kim o yolda yoldaşımız olur? Peki nereye kadar sürer yolculugumuz hangi durak alır yorgunlugumuzu?
Anlamlarını bilmeden dinleyip sevdiğimiz türküler varya, iste öyleyiz...Sesin kıvrılıp büküldüğü yerde ıslanıyor gözlerimiz...Peki kalbimizi görecekler mi? Halbuki yüzümüze baksalar yeter...
Oysa;
Bakdığımız her yüzde ölüm sessizliği...
Dokunduğumuz her tende hüznün ıslaklığı..
Duydugumuz her ses siyah bir ağıt...
Sen söylemiştin; aklım tükenirken ısrarla göğe bakdım..
dilime bir ezgi dolanır şimdilerde yagmur yagsın isterdim bu sabah merhaba soylu sevdam MERHABA....