YORUMLAR
...
Sırtımız duvara dayalı ben dip esintisinin tuhaflığını yaşarken kendim de yazmakta yaşanmakta olana dair...
.../...
.......
çok gúzel bir anlatim, farkli bir dil.
yazmakta ve yasamakta olandandi
sevgimle
saygilarimi sunuyorum kaleminize...
.......
Zgüneş
değerli yorumunuz ve bıraktığınız iz için çok teşekkür ederim.Gerçekten çok memnun oldum.
Saygılarımla.
Zgüneş
Bunu bilmiyordum açıkçası. Yeni gördüm. Ve hoşuma da gitti. Kuleler selamladı beni. Parantez içlerinde varoluşlar kucakladı. Daha da detaylandırılabilir. Çünkü yapısı buna müsait. Tuvalde çalışır gibi her detaya dikkat ediyorsun. Kurallarının olmamasını seviyorum. Düzyazı genelde şiirle uğraşana zor gelir ama sende bu yabancılık hissi yok. Çok rahat ilerliyorsun. Sanki yüzyıllardır yazıyor gibi rahatsın. Okurken boğazıma kelime takılmamasının sebebi de bu olsa gerek.
Yeni okuduğum bu yazında yeniden selamlıyorum seni...
Sevgimle...
Zgüneş
Selamınca ben ve kendim konuğumuzsun süresiz.
Ama bu biliyorsun hiç de bilerek değil(yazılarım aslında edebi olsun diye değil içim sessiz kalmasın diye hep söyleyişler), kendiliğinden sadece dinlediğim sözleri içimin. Ki bu anlamda eksiğim olduğunda eleştrilerini bekiyorum ki tamir olayım...
Süreçde yürürken sesine selam ile yürekten.
Sevgimle.