Kınıyorum
Sinan Çetin,
Seni kınıyorum.
Sözde bir yabancı arkadaşınızla konuşurken, arkadaşınız size sormuş. ’’Ülkeniz nerede savaşıyor, kimleri öldürüyor?’’
Siz de Meclisteki konuşmanızda; ’’Kendi sınırlarımız içinde ve bizim vatandaşlık kimliğimizi taşıyan kişileri öldürüyoruz’’ demişsiniz. Ve dediğine göre o yabancı menşeli arkadaşın; ’’Oh my Got!’’ demiş.
Koccaman bir afferin sana Çetin. Orhan Pamuk olursun yakında.
Deseydin ya; ’’Yahu! Bize sınırlarımız içinde saldırıyorlar ve bizim vatandaşlık kimliğimizi taşıyorlar. Ne yapsaydık yani? Sınırlarımızı terk etmesini mi bekleseydik, kimliklerini değiştirip sizin vatandaşınız olmasını mı?’’
Sinan Çetin, bundan sonra senin bir filmini seyredersem şerefsizim. Orhan Pamuk kitaplarını artık almadığım gibi.
Senin için bu büyük kayıp değil, satılık kafalar çokkkk! Dert etme sen Sinan! Sen yine reyting alırsın. Benden ne alacağın malûm.
Bir kınama da bu şahsiyeti Meclis’e konuşmaya davet edenlere olsun. Ne yazık ki; kim bu vatana aşık, kim değil analizleriniz iyi değil. Bu daveti kim ayarlamışsa bir kontrol edin derim. Vatana aşık olmak, vatanı yakanlara destek çıkmaksa eğer, ben vatan aşığı değilim.
Alışkanlıkla az kalsın saygılarımla diyecektim.
YORUMLAR
Burada küçük bir tesbitle size katılmak istiyorum
Bir tartışma programı, konu dersim, konuk önemli değil, söze şöyle başlıyor:
Zamanında Dersin'de halk askere gitmezdi, vergi vermezdi, kanunlara ve yasalara uymazdı, töre söylemi adı altında^şuanda devam ediyor^ ağaların çıkarlarına uydurduğu katı kurallar altında halka zulm ederlerdi, Vb.birsürü eylemler dedikten sonra devletin otoritesini kullanarak olayları kontrol altına almasına hayır.
Bireysel olarak yanlışlar yapılmış olabilir ama devlet neden Türkiye'nin herhengi bir yerinde mesala Kırşehir'de yaşayan kürk kökenle Türkiye cumhuriyeti vadandaşlarına operasyon yapmıyor.
Demokratik yani insan hakları bireyseldir; her vatandaş birey olarak aynı hakka sahiptir, devlet bu hakları koruma altına almakla mükelleftir ve bu konuda her bozucuya karşı mücadele eder.
Sina ÇETİN ve benzerlerine karşı, yalakalık ve bozgunculukla çıkar sağlayanlara karşı sizinle birlikteyim...
Bu konuyu ciddiye alalım ve mücadelemizi bu birkaç satırla kısıtlamayalım.
Duyarlılığınızdan dolayı çok teşekkürler.
Evet vatandaşınla girdiğin kavgaya "savaş" demek te ayrı bir tuzak.
Çünkü savaş olduğunu kabul edersen vatandaşlık biter orada.
Ya vatandır doğu ya değil, kürt de ya vatandaş ya değil.
Bir karar verin de öğrenelim biz aklı ermeyen tayfası.
Makman
Eğer bir tek Türk vatandaşına soyu ya da inancı için kin duyarsam yazıklar olsun bana. ''Atlarda soy sop aramak akıllılık, insanlarda soy sop aramak aptallıktır'' diyen Gökalp ne güzel söylemiş. Ben ırka, inanca değil yapılanlara bakarım. Bir zamanlar (gençliğimde) Asala teröründen nasıl nefret ediyorsam şimdi de PKK terörü ve destekçilerinden nefret ediyorum. Bir tek masum canı bile en kutsal (!) sayılacak davadan daha önemlidir.
Saygılarımla.