- 609 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİNİN GÜCÜ...............
GRİ BULUTLARIN KAPLADIĞI BİR GÖKYÜZÜ NE UYANDIM BU SABAH , BUNA UYANMAK DENİRSE , ÇOK UZUN GEÇEN UYKUSUZ BİR GECENİN KALINTILARI OLAN YORGUNLUK , SIKINTILAR VE YÜREĞİMİ SARIP SARMALAYAN SEN İN ÖZLEMİN....
YİNE ÇIKTIM BALKON İRİSİ TARAÇAMA , BAKINDIM , DİNLEDİM DOĞAYI .... SABAHIN ETKİSİ OLSA GEREK........ DEDİM KENDİ KENDİME , BİRAZ ÜRPERTİYLE KARIŞIK ÜŞÜMÜŞTÜM . BİRAZ ÜŞÜMEK NEYDİKİ DİYE DÜŞÜNDÜM ,... EKSİ 20 LERİDE GÖRMÜŞTÜN SEN ....., ORADA ÜŞÜMEDİNDE ŞİMDİMİ ÜŞÜYORSUN DİYE GEÇİRDİM İÇİMDEN . YOK YOK BU BENİM ÜŞÜMELERİM SENİNLE İLGİLİYDİ , BİLİYORUM .
SEN ORALARDA ÜŞÜDÜŞCE , ÇAKAN ŞİMŞEĞİN GÜRÜLTÜSÜNDEN İRKİLDİKÇE VE SIKINTILARINLA BAŞBAŞA KALDIKÇA , BEN BURALARDA SANA YARDIM EDEMEMENİN SIKINTILARINI PAYLAŞAMAMANIN VERDİĞİ SIKINTILARLA , DAHA ÇOK ÜŞÜYECEKTİM .
HANİ ANIMSARMISIN BİLMİYORUM , SANA GEÇMİŞTE BİR ANIMI ANLATMIŞTIM ÜŞÜMEKLE İLGİLİ .
ÇOK UZAK GEÇMİŞTE , GÜZEL BİR HAVADA AVLANMAK İÇİN DAĞLARA ÇIKMIŞTIKTA , SONRASI HAVANIN ANİDEN BOZULMASIYLA BİZ BİR GRUP ARKADAŞLA , DAĞDA MAHSUR KALMIŞTIK . ANIMSADINMI . İŞTE O ZAMAN BENDE ÜŞÜMÜŞTÜM , ÇAKAN ŞİMŞEKLER , HATTA YANIMIZDAKİ ÇINAR AĞACINI İKİYE BÖLEN ŞİMŞEKLER BENİDE KORKUTMUŞTU .
ANCAK , İŞTE O ZAMANLARDA , BİR ŞEY BENİ SICAK TUTUYORDU ,
YAŞANAN TÜM ZORLUKLARA KARŞIN , HEP UMUTLU OLMAMA NEDEN OLAN BİR DUYGU . SEVGİ , BİRİNE DUYULAN SEVGİ , BURADA , BU ZOR ŞARTLARDA YİTİP GİTMEKTENSE , DAYANIP , UĞRAŞI VEREREK ONU BİR KEZ DAHA GÖREBİLMENİN VERDİĞİ GÜÇ ...
ANIMSADIN DEĞİLMİ , İŞTE O GÜÇ , BENİM YÜREĞİMDE HEP FİLİZLİ KALACAK UMUT TOHUMLARINI BESLEYEN GÜÇTÜ .
ŞİMDİLERDE OLDUĞU GİBİ ,,,,,,.........................EMİN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.