- 616 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEN BÜYÜKSÜN............
BUGÜN PAZAR VE BEN ÇOK GEÇ UYANMANIN GÜZELLİĞİNİ YAŞAYIP YAŞAMAMANIN İKİLEMİ İÇERİSİNDE BOCALAMAKTAYIM . KARARSIZIM , NE YAPMALIYIM BUGÜN...DIŞARDA DÖRDÜNCÜ GÜNÜNÜ TAMAMLAYAN VE BIKMADAN DURMADAN , BARDAKTAN BOŞANIRCASINA YAĞAN BİR YAĞMUR .
AKŞAM O YAĞMURU TAA İLİKLERİMDE HİSSETTİĞİMİ ANIMSIYORUM , YAA SAHİİİ , BEN AKŞAM NE YAPMIŞTIM . SAHİLE GİTTİM , TAMER İ BULDUM VE BİRLİKTE İÇTİK . HEMDE NE İÇMEYDİ , İLİKLERE KADAR ISLANILAN BİR İÇME , YOKSA YAĞMURMUYDU BENİ O KADAR ISLATAN , AMANNN BOŞ VER , ISLANMIŞTIM VE BEN HASTA OLMADAN BUGÜN SABAHLARA HAFİF BİR BAŞ AĞRISIYLA UYANMIŞTIM YA .
CADDEYE BAKAN TARACAMDA KENDİME MÜKELLEF BİR KAHVALTI HAZIRLADIM VE TARACANIN ÜSTÜNÜ ÖRTEN TENTENE YE VURAN SAĞANAK YAĞMURUN SESİNİ DİNLEYEREK YUDUMLADIM ÇAYIMI ,
NE GÜZEL DE YAĞIYORDU , YA TOPRAĞIN , SU İLE BULUŞMASINA NE DEMELİYDİ , SEVGİLİYE HASRET ÖZLEM YÜKLÜ DUYGULU KAVUŞMASINA NE DEMELİYDİ .
KANA KANA İÇİYORDU TOPRAK , O BİR DAMLASINI BİLE YİTİRMEDEN KANA KANA İÇİYORDU . ARAP BÜLBÜLLERİ YSE , SEVGİLİYE YAPILAN SERENATLARLA , ORTALIĞI ŞENLENDİRİYORLAR , BU GRİ KASVETLİ ORTAMI BİR NEBZEDE OLSA RENKLENDİRİYORLARDI .
BEN SE , TARACAMDA , İZLİYORDUM ONLARI , DİNLİYORDUM PC DE ÇALAN EZGİLERİ VE TENTENEYE VURAN YAĞMUR DAMLACIKLARININ AHENKLİ UYUMUNU..............
DİNLİYORUM , YAKINLARDAKİ CAMİİ DEN YAYINLANAN , DUYGU YÜKLÜ BİR SESLE SESLENDİRİLEN ÖĞLE EZAN INI , YÜREĞİM KABARIYOR , DELİŞMENLEŞİYOR , YUKARILARA KAYIYOR İSTER İSTEMEZ GÖZLERİM , BİR İKİ DAMLA SÜZÜLÜYOR AŞAĞILARA DOĞRU VE BEN SESLENİYORUM ONA , SEN BÜYÜKSÜN EVET SEN BÜYÜKSÜN....EMİN NAMIK BÜLBÜLOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.