- 955 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK
Aldırma yüreğim geçen günlere. Kapılma boşlukta esen rüzgara. Gitmek istersin bilirim kalmak ondan zor gelir sana. Uzanırım gecenin içinden hayallere. Değmek isterken kaybolur giderler. Yüzünü karanlığın içine sokarsın. Işığa hasret kalırsın. Doğru değildir yaptığın bilirsin. Dokunmak istersin hayallere. Gündüz bana yabancı artık. Tanıdık gelmiyor. Sevmiyorum. Sevmek dedim değil mi. Evet sevmek dedim. Garip bir kelime. Bunun ateşten kor olanınada sanırım aşk diyorlar. Sevmek rüzgarı dinlemeye benzer. Kalbin severken isyan etmez. Huzurludur. Muhabbetle bakar etrafa gözlerini. Dolu dolusundur. Hayat sırdan da olsa sana tat verir. Sıkmaz canını yaşadıkların . yaşantının içinde ufak tefekdir. Yormaz seni. Lezzet verir. Bir tutam tuz gibi. Acıdan karşılaştığın zorlukardan bile zevk alırsın. Canının yanmasından haz duyarsın. Sevgi eldeki nasır gibidir. Tenini çizse bile bedenin acımaz.
Aşk o başkadır. Hoşlanmaktan hevesten şehvetten tutkudan hırstan bahsetmiyorum. Aşktan bahsediyorum. Dumansız ateşten bahsediyorum. İnleten acıdan bahsediyorum. Göz yaşlarınızın ılık ılık yüzünüzden süzülürken kalbinizi yakmasından bahsediyorum. Ellerinizin titremesinden onları kontrol edemeyişinizden bahsediyorum. Yıldızların içinizde patlamasından bahsediyorum. Dünyaya meydan okuyacak hale gelişinizden bahsediyorum.
Aşkı her insan kendince tarif edebilir biliyorum. Hayatının belli bir döneminde de kalbiniz sızlamıştır.
Bundan da bahsetmiyorum. Aşk için avucunuzdakilerden vazgeçer misiniz.
Delilik halidir aşk.
Aşkın mantığı yoktur.
Tedaviside yoktur.
Tek panzehiri de sevgilinin sıcak tenidir.
Herhangi birisinde bulamazsınız bunu
ille de
sevgili
bir uyarı sevgilinin tenide yetmez bazen, o zaman acırım halimize.
İBRAHİM İŞLEYEN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.