- 1521 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Biografie
Merhaba Arkadslar,
Adim Sadettin Polat 16.08.74 tarihinde Fürth/Nürnberg Baverya Bölgesinde Dünyaya gelmisim Annemin ve Babamin 5 cocuku olarak Gözlerimi Almanyada acmisim ben ,
Babam bir Fabrikada calisiyordu o zaman babamda doguanadoludan (Elazig) para kazanmak icin Yurtdisina almanyaya isci olarak gelmistir.1974 de Suna ablami ve annemi almanyaya yanina almistir,annemde bir schokolada fabrikasinda isci olarak calismaya baslamistir ,ablam okula baslamis arada sirada bana bakan o ve annem oldu.1975 de kizkardesim senem dünyaya gelmis böylece annem evde kalmis 3 sene bizleri bakmistir evimizde.
biz sonra bir kazabaya tasinmisik Babam orda bir is bulmus,kasabanin adi Cadolzburg o kasabanin ,cok güzel ve sakin bir yerdi, bol yesilik ve temiz havasi var sehirden uzak ve sakin bir yer ,yasadigimiz kasabada pek cok Türk ailesi yoktu sadece 6 aile vardi türklerden onlardan denizli ve usak yöresindendi.
1980-1984 Grundschule ye basladim ilkokul
1984-1989 Hauptschule ye devam etim Ortaokul
1989-1990 BVJ-meslekokuluna hazirlik
1990-1993 3 yil meslek egitimi aldim araba kapurtaci olarak bitirdim
1993 1999 compaktbau Flohr bir prefabrik`de boyaci olarak calistim kisa zamanda orda almancam kuvvetli oldugu icin beni depoya sorumluk olarak calismaya basladim gelen transport mallarina bakip kontroll edip depoya yerlestirdim düzenlerdim ,sonra ordan ayrildim ve 2000 de Bosch fabrikasina girdim ve calistim ,ayrica firma Honsel Dökümcü olarak ,illerki zamanda 2o04 simdiye kadar Fabrikada MAN de halen daha Dökümcü olarak calisiyorum motor cikariyoruz üretim kamyon ve otobüslere motor cikarmak.
ve 1996 yilinda türk federasyona bagli olan kurulusta bizim ocak fürthe sekreterlik yaptim ve ayni zamanda Genclikkollarinda görev aldim,
almanyada dogdugum icin ben o zamanlar kasabada kaldigim icin türk okuluna gidemedim o yüzden türkcem zahif benim , bunun icin sizlerden simdilik özürdilerim yazi hattasi göriyorsaniz .
sevgi ve saygilarimla