- 1011 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ALKIŞ VE ŞİİR.
"........ seninle gurur duyuyor."
Eleştiriye tahamülü olmayan,sadece alkış arayan arkadaşlar, lütfen beni yasaklı listesine alsınlar.
Çünkü şiir; duygu ve düşüncelerin,dilimizin en doğru,en yalın biçimde, en akıcı sözlerle adeta dantel gibi özenle işlenerek dizelerle aktarıldığı sanattır.Sitede bu şiirleri arıyorum.
Bu aşamaya ulaşma çabası zor,zahmetli,çileli bir süreçtir.
Kendimce çıraklık sürecindeyim .
Ayrıca yorum demek " Lütfen sadece övgüler sıralayın."demek değildir.Ya yoruma kapatın,ya da bana...
Alkışlanmak isteyenler alkışlasınlar dilediklerince.
YORUMLAR
Yazdıklarımızı başkalarıyla paylaşmadan önce gözden geçirip,yazım yanlışlarını,anlatım bozukluklarını düzeltmeliyiz.
Bu saygının bir gereğidir.
Şiirin kanatları kelebeğin kanatları kadar narindir.Şairde bundan nasiplenen kişidir.
Şiir okuyan hesaba katırlarak yazılmaz.Ancak şiir kaba saba sözlerin elinde incinir,yaralanır.Bu duruşa alkışla destek veren eller daha sonra nasıl şiir yazar? Şiir yüce ruh istemez mi?
Şiirlerime gelen eleştirileri dikkate alırım.
Eleştirilerimi dikkate alan çok sayıda şair dostta oldu.Çünkü hedef daha iyisiydi.
Başka türlüsü de olamazdı zaten.
şiir; duygu ve düşüncelerin,dilimizin en doğru,en yalın biçimde, en akıcı sözlerle adeta dantel gibi özenle işlenerek dizelerle aktarıldığı sanattır.
evet katiliyorum tamamen bu dediginize siir konusunda.
elestiriye acik olunmali kesinlikle
her insanin fikri ve görüsü farkli
ama cok önemli olan sey bunu karsi tarafi rencide etmeden yapilmali
elestiri ve uyari.
benimde elestiri aldigim oluyor ama bu genellikle saygi icnde oldugu icin
yapilan uyariyi dikkate de almaya calisiyorum.
elestiri egiticidir bence.
ama rastliyorum bazen öyle bir elestiri yapiliyor ki kisiye resmen hakaret edercesine gibi.
bu cok yalnis.hic güzel durmuyor.
ve sanmam ki kimse alkis icin yazsin
duygularimiz konusuyor dostca paylasimlar hepsi.
yüreginize saglik.
saygilarimla
sonbaharımsın
Bu saygının bir gereğidir.
Şiirin kanatları kelebeğin kanatları kadar narindir.Şairde bundan nasiplenen kişidir.
Şiir okuyan hesaba katırlarak yazılmaz.Ancak şiir kaba saba sözlerin elinde incinir,yaralanır.Bu duruşa alkışla destek veren eller daha sonra nasıl şiir yazar? Şiir yüce ruh istemez mi?
Şiirlerime gelen eleştirileri dikkate alırım.
Eleştirilerimi dikkate alan çok sayıda şair dostta oldu.Çünkü hedef daha iyisiydi.
Başka türlüsü de olamazdı zaten.