YORUMLAR
Sevmek Allahü Teala'nın kullarına lütfettiği en güzel duygulardan biri.Düşmanımıza bile sevgiyle yaklaşırsak bize karşı tutumunun değiştiğini görürüz.Çok güzel bir anlatım,sevgiyle kalın.
Yeganem
hayatın anlamını üst üste sıralarsanız bir piramit oluşur ki en tepesinde SEVGİ vardır.
sevmek ve sevildiğini bilmek en son ve kamil gayedir.
yazınız en yücelerden haber veriyor.Bunu en güzel kelimelerle ifade ediyor,en güzel duyguları kelimelere yükleyerek..
teşekkür ederim. başarılarının ve mutluluğunun devamını dilerim.
selam es selame
Yeganem
Sevmek Rabbimizin en güzel ltfu bize..Sevmek ve sevildiğini bilmek o sevgiyi kullara bütün yaratıklara karşı kalplere yerleştiren Rabbimize hamd olsun ..
SEVMEYEN YÜREKLER SİNELERDE SADECE YÜKTÜR ..
Sevgi sevdiğinde kaybolmak yokolmak..Allah aşkıyla kendini kendinde yoketmek..
Her zerresinde sevdiğini görmek..
Her zerresinin sevdiğini haykırması..
Kayıtsız şartsız bağlanmak teslimiyet Rabbimize .
.Sizin yazdıklarınızıda takip ediyorum çok değerli yazılarınız var Allah razı olsun..
Dua ve dilekleriniz için amin diyorum Allaha emanet olun ..Selam ve dua ile..
gÜZELBİR TARZ.
GÜZEL BİR KONU.
AKICI VE SAMİMİ.
DEĞERLİ BİR KALEM.
TEBRİKLER.
Yeganem
sevmek...
yaradanın biz kullarına bahşettiği en anlamlı hazine...
sevmek ...
bir çobanın dağ başında güneşe bakıp umut büyütmesi..
sevmek..
bir çocuğun gamzesinde demlenen gülüşler...
tebrikler...
Yeganem
CANIM ÜLKÜ BAHÇEM
bu yazıyı okuyunca insanın şu kainata bakıpta tefekkür edip hayran kaldım.Kalpler Allah C.C anarak mutmain olurmuş.inşaallah rabbim yüreklerimizden sevgisini muhabbetini kesmesin.Rabbim sevdiklerimizle bize kendi yolunda güzel ,hayırlı ,bereketli günler nasip etsin.sizinde herdaim gönlünüze göre versin.sevgilerimle.
Yeganem
.En güzel sevgi Allah sevgisi habibi s.a.v insevgisi ve sevdirdikleri Rabbimizin düşündümde eğer sevgi olmasa merhamette şefkatte olmazdı..
Anneler bebeklerine bakamazlardı..Babalar merhamet şefkatle korumak için en zor şartlarda bile çalışmazlardı evlerine yiyecek götürmek için.
.İçlerinde ki sevgi her zorluğa göğüs gerdirir.
.Dünya kadar mülkü olsa sevmesini bilmiyorsa bir kişi o kalp sinede sadece yüktür .
..Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınla daima yanımdasın varolasın ..Allaha emanet ol..Selam ve dua ile..
KIYMETLİ ÜLKÜ BAHÇESİ
------------------------------
"SEVMEK" başlıklı yazınızı da "SEVEREK" okudum.
İnsan yazıyı okurken "AMİN" veya "İNŞALLAH" demek ihtiyacı hissediyor.
Bu yazınızda bizleri hayata bağlıyor ve güzel hedefler gösteriyor.
Bizlere ne mutlu ki, böylesine güzel yazıları okuma imkanı buluyoruz.
Allah'a Emanet Olunuz.
Selamlar.
...
Yazımız hakkındaki iltifatlarınız için çok teşekkür ederim.
Allah razı olsun.
Yeganem
Sevmenin mektebi yok çocuğum
Elimi tut gözlerime bak ve oku
Sonra şu kâinattaki her şeyi sev
Tıpkı annen gibi..
Sevgi/sevmek üzerine emek verdiğiniz yazınız çok güzeldi..yüreğinize sağlık olsun efendim..Allah'a emanet olunuz..selâm ve dua ile..
Yeganem
Seni sevmek isyan bayrağını açmak değilmidir hayat?
Hayata her adım attığımda
Attığım her adımda kaybolmaktır SENİ SEVMEK..
Çaresizliğin diğer yüzüdür seni sevmek.
Dinmek bilmeyen acı, bitmek bilmeyen özlemdir seni sevmek...
Kanayan yüreğimin damlayan son damlarıdır
Karşılıksız sevgimin karşılığıdır
Bütün umutların yıkılmasıdır,
Hayallerin ağlamasıdır seni sevmek.
İsyan etmektir seni sevmek
Son nefesimi verirken bile ismini sayıklamaktır seni sevmek
Seni senden habersiz,seni senden daha çok sevmektir seni sevmek..
Parçalanmış bedenimin yaralarına tuz basmaktır
isyan etmektir sensizliğe
isyan etmektir yalnızlığa
ve isyan etmektir bütün yalan aşklara..
buda benim şiirimden hediye olsun bu güzel yazınıza tebrikler çok güzeldi yazan yüreği kutluyorum