- 1465 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
ÖLÜMSÜZ AŞKIM
Bu gece ben sana seni sevdiğimi defalarca yine anlatmayı başardım.işte yine sana, seni ne kadar çok sevdiğimi bir daha söyliyorum ,seni seviyorum duyun dağlar taşlar.İkimizin yerine ağrı dağın tepesine çıktım feryad ediyorum bu feryadımla dağların yankısı bana senin yerine cevap veriyor;seni seviyorummmmmmmmm seni özlüyorummmmmmmm sana aşığımmmmmmmm diye .Bu yanıtla bütün kuşlar ötüşüyor,nehirler çağlıyor ,bitkiler yeniden filizleniyor benim sana olan sonsuz sevgim gibi.Bizim sevgimize kuşlar,çiçekler,nehirler şahid olcak hayal gözlüm.......
İşte aşk;böyle olmalı ateşiyle ısıtmalı,sevgisiyle yüceltmeli.Eğer hatam seni sevmekse,özlemekse bırak hatamı seve seve kabul edeyim.Suçum senin uğrunda ölmekse bırak sevgilim seve seve günahımı çekeyim.
Bu can bedenden çıksada seni ben ruhumla seveceğim ruhumu senin sevgine teslim ediyorum benim ömrüm senin olsun bırakta sevgilim severek öleyim .Şu yalan dünyada karşılık göremesem bile ;rabbimden tek dileğim cennet köşkünde seninle banada yer versin birtanem sana olan sevgim bukadar yüce ve ölümsüz....
SAAT:02:32 TARİH:3.2.2010 NOT:YAZIM HATALARIM VE İMLA KURALLARINA DİKKAT EDEMEDİİM İÇİN ÖZÜR DİLİYORUM BU KALP YİNE DENİZLERDEKİ DALGALAR GİBİ COŞTU SEVGİLERİM VE SAYGILARIMLA EN GÜZEL MUTLULUKLAR SİZLERİN OLSUNNNNNNNNNNNNN
SONGÜL BOSKA ÖZGÜN SİNOP/MERKEZ
YORUMLAR
Tam bir duygu sağanağı. Böyle bir yazıda, yazım kuralı hatalarının olması kaçınılmaz zaten.
Çoğumuz yaşarız bunu zaman zaman. Ama hepimizin anlatımı bu kadar güzel olmayabiliyor.
ağla yüreğim
Çok içten çok samimi.
Bir duygu denizi.
Şiirsel bir yazı.
Kutlarım sizi.
Tam puan.
Sevgi ve selamlar.
ağla yüreğim
:)) temenilerimizde aynı yönde olsun ozaman:) ölümsüz aşklar varda ölmeyen aşık yok mu:)))