- 688 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
RÜYA İŞTE !
Gece ile gündüz farklı zamanlardır. Sabahın ilk ışıkları ile hayat yeniden başlar. Yeni bir gün, aynı zamanda yeni umutlardır.
Yaşadığımız dünyada rollerimiz farklı olsa da duygularımız benzeşir çoğu zaman. Anne isek çocuklarımızın sorumluluğu, sevgisi ve onların ihtiyaçları için umutla başlar güne. Eşinin sevgisi de eşlik eder bu mutluluğa.
Düşünüyor, konuşuyor, hissediyor olmamızdır. Diğer varlıklardan ayıran da bu özelliklerimizdir.
Gece, gündüzün devamıdır. Bütün gün yorulan zihnimiz,ve bedenimiz günün sonunda, dinlenmek ve ertesi gün için arınmak ister.
Yattığımız anda belki çoğu kez uykuya dalamayız. Kafamızda kalan güne dair çoğu sıkıntı gitmemiştir. Uyku ile birlikte rüya alemine dalarız. Bu kez de gün içinde yaşananlar başka türlü çıkar ortaya.
Ben bunu çoğu kez yaşadım. Kafamdan atamadığım sorunlar olduğunda hemen rüyamda beliriverir. Sabah uyandığımda ise hatırlarım ve çok gülerim.
Western kuşağı kovboy filmlerini çok severim. Bir aralar da hastası haline gelmiştim. Akşam seyrettim ve yattım. Gece, uykudan kendi sesimle uyandım. Elim ağzımda ve Kızılderililerin çıkardığı sesleri çıkarıyorum. Gecenin o saatinde kahkahalarla gülmüştüm.
Yakınımda, çok sinir olduğum bir kişi vardı. Durmadan beni sinir ediyor. Ben, takmadığımı düşünüyorum. Aldırmamaya çalışıyorum. Rüyamda, onu yakalamaya çalışıyorum. Benden kaçıyor. Ben onu kovalıyorum. Benden kaçmak için bir ağacın üstüne çıktı. Ben de arkasından, onu ağaçtan indirdim. Sonra bir güzel dövdüm. Şiddet karşıtı olan biri için çok tezat bir hareketti. Sabah kalktığımda rahatlamıştım.
Sanırım, bilinç altında sakladığımız duygular, rüyalarda ortaya çıkıyor. Rüya işte. Bazen güldürüyor, bazen ağlatıyor.
Aslında rüyalarımızı kalktığımız anda kaleme alsak o kadar çok yazı çıkar.
YORUMLAR
Rüyalarım ürkütür beni,çünki hayatımda yaşadığım acıları ölümleri harfi harfine rüyalarımda gördüm ve sonrasında gerçegını yaşadım.bazen kendimden bile koruyorum rüya görmiyecem artık.
güzel bir anlatımdı bak öfkeyle bilinç altında kızdıklarını öldürmeyesin.tabiki şaka sevgimlesin.
Yakınımda, çok sinir olduğum bir kişi vardı. Durmadan beni sinir ediyor. Ben, takmadığımı düşünüyorum. Aldırmamaya çalışıyorum. Rüyamda, onu yakalamaya çalışıyorum. Benden kaçıyor. Ben onu kovalıyorum. Benden kaçmak için bir ağacın üstüne çıktı. Ben de arkasından, onu ağaçtan indirdim. Sonra bir güzel dövdüm. Şiddet karşıtı olan biri için çok tezat bir hareketti. Sabah kalktığımda rahatlamıştım.
NERMİN BACIM,BURASI BENİ ÇOK GÜLDÜRDÜ YA...BU DÖVDÜĞÜN KİŞİ,DAİREDE ÇALIŞTIĞIN ARKADAŞLARDAN BİRİSİ Mİ ACABA?..AMAN SEN YİNE DE SİNİRLERİNE HAKİM OL...
BAZEN RÜYALARIMIZLA RAHATLADIĞIMIZ DA ÇOK OLUYOR...ALLAH' HAYIRLI RÜYALAR NASİP ETSİN...
SAYGILAR...SEVGİLER...SELAMLAR...
Rüyalar hakkında çok şey yazılır, çizilir. Uyku, yarı ölüm halidir ve bu halde iken insanın bilinçaltına yerleşen endişeleri farklı biçimlerde kendini gösterir. Kimi insan için rüya görmek çok önemlidir ve neredeyse günlük hayatını rüyaları doğrultusunda yönlenirir. Ben rüyadan etkilenirim, gördüğüm rüya benim için bir uyarı, bir ikaz anlamına gelir.
Çocukluğunda kendisini uçarken görmeyen var mıdır bilmem ama ben gördüm :))... Masumduk ya o yaşlarda..
Rüyalar gerçek olsa
Seni hergün görürdüm
O güllerin içinde
Seni hergün öpredim
Sabah olmasın diye
Geceyi durdururdum....diyor Emel Sayın.
Hayat da rüya
Onu iyi anla
Güzel yaşa. Sevgilerimle canım, yeni yılın sağlık, barış ve huzur getirsin diyor hayırlı rüyalar görmeni diliyorum.
Rüyaların hep bir uyarıcı olduğunu düşünmüşümdür her zaman. Hatırlamadığım çok rüyam vardır ama hatırladıklarım da gerçek yaşamımda oluyor bunu bir çok defa yaşadım inanın sevgili Nermin hanım.
Rüyalarınızın hep güzellikleri ve mutlulukları müjdelemesini diliyorum. Sevgiler yüreğinize