- 1285 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BEBEĞİME ,
Yoksun şimdi hayatımda. Sen bu dünyaya daha gözünü açmadın.
Dokuz ay seni karnımda taşıdığımda, ilk çığlıklarını duyduğumda ne tür hislere bürünecek bu bedenim?
Sana nasıl bakacağım?
Nasıl tutacağım o minicik ellerini?
Nasıl öperim o kırmızı süt kokulu yanaklarını?
Ömrüm boyunca tek ve en büyükisteğim sağlığın olacak galiba.Doğduğun andaki o ürkek titrek bedenini ileride güçlü görmek isterim.
Bitip tükenmek bilmeyen güzellik ve keder dolu hayatı başın dik, gerçekçi ve bir o kadar da toz pembe yaşamanı isterim bebeğim.
Geri getiremeyeceğin günlerini hep bir heyecanla, sevinçle yaşamanı dilerim.
Sana vereceğim sevgiyi, sadakati, sadeliği, saflığı ve aşkı her zaman yüreğinde taşımanı isterim.
Kucağıma aldığım ilk andan itibaren seni benim kadar seven babanla birlikte koruyacağız bu hayatta. Bu şekilde zorlanmadan alışacaksın.
İlk adımlarına biz şahit olacağız, hayat seni sürekli bizim elimize bırakmayacak ne yazık ki…
Büyüyecek; kendi adımlarını kendin atıp, kendi kararlarını kendin vereceksin. Düşünerek at adımlarını güzel bebeğim.
İnsanlara ve hayata karşı daima tatlı dilli, güler yüzlü ve güzel gözlü olman dileklerimle...
annen,
‘’’’’Anneler günü bugün,
Annemin, anneannemin, teyzemlerin hatta geleceğin anneleri olarak ablamın, kardeşimin ANNELER GÜNÜNÜ kutladım.
Evde sessizlik var şimdi, herkes uykuda ama benim uykum yok ve aklıma gelen kendim için bir şey yapmak;
anneler günümü kutlamak :)
14.05.2006
23:45
antalya
YORUMLAR
çokgüzel sesleniş kutlarım bu estetik düşünceni ayrıca yüklü bir bulut gibisin boşalman boşaltman gerek tıpkı benim gibi yaz doğru eğri çirkin güzel olsun bakma boşalt kalmasın yütreğinde hiçbirisi İşte o an rahatlarsın enbüyük en sır arkadaş duygulardır onunla paylaşkadaş