- 2375 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
YİTİK SEVDAM...
Yitik bir sevda dökülüyor kelimelerimden..
Sevdası geçmişte kalmış, ama yüreğimde ateşi hala dinmemiş bir sevda...
Anlatsam gözyaşlarım izin verir mi? bilmem ki duygularıma...
Sussam içimde büyüyecek gibi biliyorum bu dert beni verem edecek...
Kaç seneler bitirdim ardından, sayfalar dolusu yitik mektuplar yazdım sakladım tozlu geçmiş raflarında. Komik bir drama oynuyor hayallerim, çatlamış dudaklarımda belli belirsiz bir yüz ifadesi, ekşimsi bir tebessüm ediyorum mazime...
Biliyormusun sevgili seni çok özledim....
Çok özledim ki hala gözlerimde hayalin saklı duruyor.
Off ne desem bilmem ki..
Kaç defa yıkmak istedim içimdeki tabuları, kaç kere silmek istedim senli izleri, nasır tutmuş yüreğimin nasırlarını sökmeyi.
Olmadı işte yapamadım. Seni söküp atamadım...
Ağladım! belki ağlarsam içim biraz ferahlar diye düşündüm, o da olmadı.
Döktüğüm her gözyaşında gittiğin gün geldi aklıma tekrar tekrar ağladım...
YORUMLAR
YARALI/ YÜREK
Ağladım! belki ağlarsam içim biraz ferahlar diye düşündüm, o da olmadı.
Döktüğüm her gözyaşında gittiğin gün geldi aklıma tekrar tekrar ağladım...
bilirim can acıtır öylesine sevipte birgün onsuz kalmak..... insan içindeki yaraları ne yapsada kapatamıyor o yaralar kabuk bağlamak yerine gün geçtikçe dahada derinleşip dahada kanıyor...
eger sevgili ,sevgili olabilmişse özlenir tabi....