AH ANNE...
BİLMEM KAÇ ZAMAN OLDU SANA YAZMAYALI.
GÖNDERİRKEN BENİ YURT DIŞINA ARDIMDAN AĞLAYARAK BAKAN GÖZLERİN HİÇ ÇIKMADI HAYALİMDEN.
BİZE HAS BİR OLGUDUR SANKİ AĞLAMAK.SEN BİLMEM NASIL BAŞ ETTİN O KADAR ÇİLEYLE.
DOĞUDA AĞLAMAK KENDİNİ İFADE ETMENİN BELKİ DE EN KOLAY YOLUDUR.
BERABER KATLANDIĞIMIZ ONCA ZORLUK SANIRIM BİZİ BİZ EDİYOR VE BİRBİRİMİZE KENETLİYOR.
ANNE...HATIRLAR MISIN SOĞUK KIŞ GECELERİNDE ISINMAK İÇİN AYNI YORGANIN ALTINA YATARDIK KARDEŞLERİMLE.HOŞ HANİ HEPİMİZE YETECEK KADAR YORGANIMIZDA YOKTU YA.
SEN BİZ AKŞAM YEMEĞİ YERKEN GELMEZDİN SOFRAYA VE HER DEFASINDA
___BEN YEDİM ÇOCUKLAR SİZ DOYMANIZA BAKIN DERDİN.
HİÇ DÜŞÜNMEZDİK O ZAMAN SEN NE ZAMAN NERDE YEMEK YEDİN DİYE.
BÜYÜDÜKÇE ANLADIK Kİ HER GECE BİZ DOYALIM DİYE AÇ YATIYORDUN SEN.ZİRA HEPİMİZE YETECEK KADAR YEMEĞİMİZ OLMAZDI ÇOĞU ZAMAN.
ŞİMDİ HER AKŞAM YEMEĞİNDE AKLIMDASIN ANLAMIYORUM NEDEN AMA BOĞAZIMA DÜĞÜMLENİYOR HER LOKMA..
SANA NASIL ANLATAYIM KAÇ ZAMANDIR BURDAYIM ÇOK AĞLADIN YA HANİ ARDIMDAN ONDAN OLSA GEREK NE ZAMAN YADIMA DÜŞSEN BEN DE AĞLIYORUM..
BURALAR ÇOK ZORLU.
EMİNİM Kİ TIPKI SENİN GİBİ AKŞAM EVLATLARI DOYSUN DİYE AÇ YATAN BİR ÇOK ANNE VAR.
BURDA.
ÇOĞU GECE UYKU TUTMUYOR BENİ.ÇOCUKLARIMIN KALDIĞI YURDA GİDİYORUM HER GECE ÜSTLERİNİ ÖRTMEKLE MEŞGULÜM.SANIRIM SANA OLAN VEFA BORCUMU ÖDEMEYE ÇALIŞIYORUM BU ŞEKİLDİ.
BUR DA ANAM GARİBANLIK DİZ BOYU İNAN.
HANİ NASIL ANLATAYIM BİLMEM..
GEÇENLERDE EN ÇOK SEVDİĞİM ÖĞRENCİLERİMDEN BİRİ YANIMA GELDİ.
GÜNLERDEN ÇARŞAMBA
--HOCAM DEDİ BİZE GİTSEK
--HAFTA SONU GİDELİM DEDİM BİRAZ SABRET.
--OLUR DEDİ. BOYNUNU BÜKEREK.
BURDA YATILI KALIYORLAR ANCAK HAFTA SONU GİDEBİLİYORLAR EVLERİNE.CUMA SABAHI DERSE GİRDİM.ÇOCUKLARIMIN SINAVI VARDI.SINAVI BAŞLATTIM AMA İÇİMDE HİÇ ANLAMADIĞIM BİR SIKINTI BAŞLADI.
ÇOK GEÇMEDEN İDARECİ ARKADAŞ GELDİ ÇOK ÜZÜNTÜLÜYDÜ. HOCAM DEDİ ÇAĞRININ ANANESİ ÖLMÜŞ GÖTÜRMEYE GELMİŞLER.
ÇAĞRI, HANİ İKİ GÜN ÖNCE BİZE GİDELİM DİYEN ÇOCUĞUM VARDI YA O.AFALLADIM KALDIM.SINIFA GİRDİM NE DİYECEĞİMİ BİLMEDEN.
OĞLUM KALK PALTONU AL GİDİYORUZ DEDİM .SINIFTAN BERABER ÇIKTIK KİM OLDUĞUNU BİLMEDİĞİM BİR AKRABASI BEKLİYORDU KAPIDA.
--BERABER GİDELİM DEDİM.BİR ŞEY DEMEDİ
ARABAYA BİNDİK.ÇAĞRI YANIMDA OTURUYORDU.
BEN DUA EDİYORDUM
--ALLAHIM NE OLUR SORMASIN NE OLDU DİYE.
NASIL SÖYLEYEBİLİRDİM Kİ ANNEN ÖLDÜ DİYE.
NEYSE Kİ SORMADI AMA GALİBA ANLAMIŞTI. BUZ GİBİ SUSKUNDU.AĞLAMAMAK İÇİN DUDAKLARIMI ISIRIYORDUM.EVLERİNE GELDİK.KALABALIĞI GÖRÜNCE İLK ANNEM NERDE DEDİ.
--KİMSE BİR ŞEY DEMEDİ.
BABASI GELDİ EĞİLDİ KULAĞINA SANIRIM GERÇEĞİ SÖYLEDİ.
BİR ANDA DÖNDÜ BANA YAKLAŞTI YIĞILDI AĞLAYARAK KOLUMA.
O ANNESİNE AĞLADI BEN SANA....
İÇİMDE FIRTINA KOPTU.
AH KEŞKE İKİ GÜN ÖNCE BİZE GİDELİM DEDİĞİNDE GELSEYDİK. SON KEZ GÖRECEKTİ ANNESİNİ.
HANİ BABALIK KOLAY DA ŞİMDİ BEN ONA NASIL ANNELİK YAPICAĞIM ANNE.
NE OLUR VARSA SIRRI SEN SÖYLE.............
....................................................
ŞİMDİ NE OLUR İKİ DE BİR BENİ ÇAĞIRMA DÖN DİYE
BEN BURDA HEM BABAYIM HEM ANNE..
ANLAYIŞINA KURBAN OLURUM SENİN.HOŞ GÖR BENİ BÜYÜTEYİM ÇOCUKLARIMI. KAVUŞURUZ BELKİ YİNE.OLAKİ DÖNEMEZSEM BİL Kİ EVLADIN SENİ YÜREĞİNDE TAŞIYIP EVLAT YETİŞTİRME TELAŞESİNDE....
SAYGIYLA,HÜRMETLE CAN DOLUSU AŞKLA ELLERİNDEN ÖPERİM ANNE..
10 MAYIS 2004-TÜRKMENİSTAN--TECEN
.
YORUMLAR
Ne yaptın sen böyle? Söyle ne yaptın? Şimdi Çağrı' ya mı ağlamalıyım, sana mı, hep bağrıma basmak isteyip de bir türlü kucaklayamadığım vatan evlatlarına mı, yoksa anasızlığına yandığım Baş Tacım'a mı? Eline bir balta alıp yatırıp kesseydin beni daha az acırdı canım. Yaktın sinemi.