- 1000 Okunma
- 11 Yorum
- 1 Beğeni
1341 Gün Sonra
1341 Gün Sonra
Bugün 11 Mayıs 2009…
Notlarımın arasında bir tarih gördüm az önce… 8 Eylül 2005… Yani tam 1341 gün öncesi. Çok önemli.
1341 gün öncesinin 1 gün daha öncesi; yani 1342 gün öncesinden geriye doğru, ben günde üç buçuk paket sigara içerdim. Yani 70 adet civarı. Gün geldi, akciğer filmi ve testleri gerekti. Doktorun sorusuna “Günde 70 civarı” deyince, “Sen bir ölüsün o halde” dedi.
Yine ölüm geldi aklıma…
8 Eylül 2005 tarihinde bıraktım sigarayı. Hatta kokusundan nefret eder oldum. Tiksindim.
“Sen bırakamazsın” dediler. “Bırakırsan kıyamet alameti” diye de eklediler. Bıraktım ama… Hem de tam 1341 gündür…
Bu sayı hoşuma gitti. 1341 sayısı… Orda kalsın dedim sürekli anmak için. Gece 22.30’da gidip 2 paket sigara aldım. “Yeter mi?” diye de düşünmedim değil doğrusu. Şu an saat 03.57 ve geriye kalan sigarayı saymak daha kolay geldi bana. 13 adet kalmış. Sabaha da çok var.
Yanlış anlaşılmaya… Sigara reklamı yapmıyorum. Aksine sigaranın esir alma duygusundan söz ediyorum. Tıpkı birini sevmek gibi…
Başladım sigaraya böylece.
Darısı hiç kimseye…
Göz kapaklarına direnişim artık olamıyor. Uykum var ve üşüyorum… Sanırım gözün üst kapağı, artık büyük sevdasının vuslatına kavuşuyor…
Üşüyorum ve sıcaklık istiyorum…
Şimdi yatağıma gidiyorum… Yazmanın ve gözlerimi kapatacak olmanın huzuruyla…
Gülümseyerek…
11 Mayıs 2009
YORUMLAR
Iyyyghhhh igreeennnccc !
Hayatimda "igrenc" sozcugunu sadece sigara icin kullandim/kullaniyorum!
Yasim 32 ve bu yasima kadar yanimda icen, teklif/ ikram (!) :))))))) eden arkadaslarim oldu.. Degil dudaklarima dokundurmak, kokusundan bile rahatsiz oldugum icin o ortamda bulunmadim; uzaklastim.. Evimde de asla icirmem. Bana saygisi olan zaten teklif dahi etmez.. Ciksin, acik havada zehirlesin kendini. Kendi intiharina beni neden suruklesin be kardesim?! Ne kadar da intihara merakli bir toplumuz!
Degerli arkadaslarim, bir an once kurtulun sizi zehirleyen su ottan.. Nikotin nedeni ile endorfin salgilanmasina da engel koyuyorsunuz! Sanirim, sigara icen insanlarin, kahkahalarinin yarim kalmasinin nedeni bu ! :))) Tam ve gercek mutluluk icin; SiGARAYA HAYIR !
bezm-i cihan... Temenninize katılıyorum...
TunçAY... Haklısınız. Bırakıp geri başlamak gibi birşeyle karşılaşmamalı insanlar...
onurumsun... Sigarayı bırakmak istediğiniz an bırakabileceğinize inanmışsanız harika...
GİZEMLİ YÜREK... Yorumunuzu okuyunca kendimi buldum sanki... Bırakma süresi bile aynı. Tek fark ben 16 yaşımda başlamıştım :)
Eser Aslanlı... O halde ben sizin için dilekte bulunayım. Kilolarınızdan kurtuluştaki azminiz umuyor ve diliyorum sigara için de olur... İyi bir sigara düşmanı olursunuz inşallah... Dua mıydı beddua mı siz karar verin :)
su_misali... Ben de çok sevmiştim. Hala da seviyorum. Unutamadım da. Unutamayacağımı da biliyorum; bağladı beni. Ama çok kötü bir arkadaş olduğunu da biliyorum...
Selamlar... Ve tüm okuyanların yeni yılını kutluyorum...
suskunbiradam tarafından 12/31/2009 6:41:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kendimi bildiğimden beri, kilolarım ile sorunum vardı. İlk diyetimi 1974 senesi yazında yaptım ve 9 kg verdim. Kıbrıs harekatı oldu. " Elin gavuru gelecek, ben aç mı öleceğim?" dedim. Hepsini geri aldım. 2.denemem 86 senesinde oldu. 22 kg verdim ve hala koruyorum.
Olay, beyinle ilgili. " Bu iş bitmiştir " dedim 22 kg gitti. Bir gün aynı şeyi sigara için söylermiyim? Sanmıyorum. Söylemek istermiyim? Yanıtını bilemedim..:-))
Siz hard diski kurcalamaya devam edin, bence. Bir hazine saklı gibi geliyor bana..:-))
Saygılar.
Hayatımın neredeyse büyük bir bölümünü sigaranın kolları arasında geçiren biri olarak, içenlere sesleniyorum. "imkansız" ın üstüne noter onayı için "istemek " yetiyor. ama denemek lazım....:)
sigaradan nefret eden biriydim başlamadan önce. Kullandığım zamanlarda ise vazgeçilmezimdi. Tek korkum "sigarasız ve parasız" kalmaktı. Onlarsız kalmamak için hep çalıştım :)
Bir gün sadece denedim ve o gün bugündür içmiyorum 4 yıl oldu sanırım....hala dün gibi hatırladığım ve hala içimde isteği bitmeyen bir arzu ama o kadar. Ötesi yok....
Dilerim mevlam kullarına nasip eder dumansız nefes alışlar.....
sizi de kutlarım efendimm :)
saygılarımla :)
Ben sigara içen biriyim. Hiç sigarayı bırakmayı düşünmedim. Tek liksim var o da sigara. Bir gün kendi istegimle bırakacağım sigarayı ama şimdi değil onu biliyorum. Bırakmak isteyip de bırakamayanların bir an önce bırakmalarını diliyorum tıpkı sizin gibi.
Şuna da inanıyorum. Sigarayı bırakmak istersem bırakacağımı biliyorum.
Güzel bir yazı idi. Saygılar yüreğinize.
Yazıyı okuyunca, eyvah dedim. Tekrar mı başlamış bıraktığı sigaraya? Ama yazının altında ki tarihe baktım, yeni değil sekiz ay olmuş. Ya sekiz aydır halâ sigara içiyorsunuz. Ya da tekrar bıraktınız. Umarım tekrar bırakırsınız. Güzel bir yazı ve güzel bir anlatım dı.
Kutluyorum...
Sevgiler...
Yeni yılınız kutlu olsun, sağlık, mutluluk ve başarılar dilerim...