İNSAN,DİŞLERİ OLMADAN YÜRÜYEMEZ...
Artık dilimi ağzımdaki o çok sevdiğim boşluğa sokamıyorum.İki dişimin arasından tüküremiyor ve yamuk dişlerim aracılığıyla çaldığım o garip ıslığı çalamıyorum.
Çünkü dişlerim artık yamuk değil!Boşluk yok,ve çürük de yok.Artık hiç sızlamıyorlar da...
Ama çok özlüyorum eski sağlıksız dişlerimi.Benim kadar dilim de özlüyor.O,bu beyaz dişlerin arasında çok yabancılık çekiyor.Fakat ikimiz de alışmaya çalışıyoruz.
Geleyim yazımın başlığına.(biraz yukarıda kaldı.Ona gelmek zor olacak ama...)
Öncelikle itirafımı bir edeyim:Dikkat çekmesi için böyle bir başlık koydum.(Yazılarım pek okunmuyor da...)Lakin bu başlıkta yazan,gayet doğru.
Vücut ağrılarından en fecileri,diş ve böbrek ağrısıdır!Dayanılmaz acılar verir bu ikisi.İnsanlığından bezer insan.Peki insan dişi ağrıdığında yürüyebilir mi?(konumuz diş olduğundan böbrekten bahsetmiyorum)Yürümek ne kelime ayağa bile kalkamaz.Koşabilir mi?Yürüyemeyen insan koşar mı hiç?Konuşabilir mi?Ağzını dahi açamaz.Normal bir insan gibi yaşayabilir mi?Katiyen.Uyuyamaz,gülemez,yemek yiyemez,spor yapamaz,,eğlenemez,öpüşemez,dişi geçsin diye Tanrıya dua dahi edemez...İşte ben dişlerim olmadan önce(yaptırmadan önce)hayatın bu saydığım güzelliklerini ve daha yüzlercesini yaşayamıyordum.İşte bu soruların yanıtı benim yalandan bir başlık yazmadığımı da kanıtlıyor.
Belki beklediğiniz gibi bir yazı değildi bu okuduğunuz.Ama hiç olmazsa dişleriniz ağrıdığında nelerden mahrum kalacağınızı bir söylemiş oldum.Ağrımadan önce önleminizi alın.Doya doya koşun,gezin,eğlenin,spor yapın,öpüşün(zina etmeden),gülümseyin...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.