Zihnini Boşalt Dostum!
Yolda yürüyordum elimde bir kırmızı marmara.yarısı kadarı kalmıştı sadece.Bir çocuk ilişti gözüme.çocuğu bir yerde görmüştüm deja vu oldum sanki çocuğu görünce.aynı pantolon aynı kapşonlu.takip ettim ve bir harabeye girdiğini gördüm. biraz bekledim 15 dakika kadar sonra harabeden içeri girdim sessizce.ama kimse yoktu harabede.sadece yerlerde boş bira şişeleri ve bir masa.masanın üstünde bir plan vardı kağıda geçirilmiş.Ama hayır,hayır bir nottu bu.
Sahil//14:09
sanırım birine bir nottu bu.sahilde bir şeyler olacaktı herhalde.Genci korumalıydım.hissediyordum bunu damarlarımda.İkinci kez damarlarımda bir şeyler hissediyordum.param yoktu.yürüyerek gidecektim sahile.
yürüyordum yolundan geçtiğim bakkalların asılı saatlerine bakarak.hızlı olmayı deniyordu vücudum.saat 14 de orada olmalıydım.ve sahildeydim en son gördüğüm saat 13:43 tü. biraz oyalanmalıydım.onun yerine bekledim.bekledim ve bekledim.sonunda.bu hayattaki nadir tahminlerimden birinde daha başarılı olmuştum.iri yarı bir herifin yanına gidiyordu çocuk.yakındaydım.çok yakın.orda gibiydim ve kamüfle oluyordum insanlar sayesinde. bi yerlere doğru yol aldılar. takip ettim durmadan.çocuk bir şeyler söylemeye çalışıyordu iri yarı adama.adam bağırıyordu.çocuk şiddetini arttırdı konuşma tonunun.adam köşeye sıkışan köpekler gibi vurmaya başladı çocuğa.çocuk neye uğradığını şaşırdı. bir sağ sonra bir dirsek bir diz geçirdi karnına.devam ederse çocuk ölecekti.ve girdim aklımı,bacaklarımı,midemi hissetmeden sadece kollarım ve gözümü hissedebiliyordum.adama inanılmaz bir sağ çıkardım.süperdi sonra bir sol indirdim kuvvetlice.çıkardım çocuğu oradan.koştuk ikimizde.yerine gelmişti tüm parçalarım.çocuğu sorgulayacaktım emindim buna.
-"o adam kim? ya sen kimsin? tüm bunlar ne? seni de o mide bulandırıcı rüyalarda görecek miyim."
-"beni elinden kurtardığın için sağ ol.ve tek söyleyebileceğim herkes hayatta şanslı olamaz."
elimden bir çita hızıyla kaçtı.sonra adamın yanına gittim.yerdeydi.iyi kapatmışım diye düşündüm.ve sordum
"- neydi o çocukla problemin he? söyle yoksa hiç görmediğin bir tane yersin tam ortana"
"-o benim evimi soydu dostum.bende onu buldum işvereni gibi çağırdım sahile"
bir tane çaktım ağzına.iyiydi buda.inanmadığımı anlamışsınızdır.
"- o çocuğa bir şey olursa sana sorarım ve her ne cehennemde olursan ol bulurum seni"
ve ekledim
"cehennemide gördüm gerekirse yine görürüm"
sessizce ayrıldım oradan .tek ilacım vardı huzur ama bulmak zor işti onu da.Rüyasız bir gece istiyordum evet istiyordum.en azından ne istediğimi biliyorum diye düşündüm,bekliyordum bir hata çarklarda bir sorun,bekliyorum bir aksama cehennemde.Hayır dedim kendi kendime hayır dolan caddelerde.Rol yapanları izle,saf olanları izle,zorundalıklarla başa çıkamayanları izle,çok kibirlileri izle,aşağılık olduğunu bilenleri izle,izlediğin için kavga çıkarmak isteyenleri izle,barda tüm paranı bitirene kadar iç ve saat 03:00 te lanet olası su geçirmiş,rutubetli,rengi ve sıvası dökülen,kalplerimizin hiç ulaşamadığı açık mavi rengindeki bar duvarını pes etmiş şekilde izle.İzle ve yaşa.
Uzakta olan bara gittim.Suratlarında anlamsız tebessümler olan adamları izledim.Can sıkıcı,aklı 5 kuruş etmez adamları izledim.
“Ne içerdin?” diye sordu barmen.
“Şurada oturan adamlar ne içiyor biliyormusun?”
“Tekila ile başladılar.Bira dışında ne varsa içtiler.”
“O zaman bana bira ver” dedim barmene.Barmen takım elbise giymiş,dövmeleri iri ve anlamsız olan,kanunsuz bir adama benziyordu.Sohbet edince 2 tane leşi olduğunu öğrendim.Bu beni mutlu etti çünki bana göre önemli bir adamla konuşuyordum.Arada sohbetimiz bölünüyordu adam işini yapıyordu sonuçta.Bir kadın indi,bir kadın daha.Sırayla inmeye başladılar.Bazıları kadınları seçiyor,yukarı geri çıkartıyordu.Barmen le iyice ilerletmiştik sohbeti.Parmağıyla göstererek dedi ki:
“Bu kadınlar barın her şeyi,anlıyorsun dostum dimi? Her şey.”
Kafa salladım sessizce
Bir tane viski yi aldı ve yere fırlattı.Bir tane daha
“Bu içkiler aslında hiçbir şey.Sadece şu kadınlar kazandırıyor bana.”
Sinirlenmişti barmen.Her türlü adamın dırdırını çekiyor,içkilerini hazırlayıp oturdukları masaya koyuyor,bazen kavga ya karışmak zorunda kalıyor ama kimse ona değer vermiyordu.Çoğu sadece kadınlar için geliyordu.
“Daha bir hafta olmadı evleneceğim dediğim kadın beni terk etti.artık onunda bu kadınlar kadar değeri var gözümde”
“Anlıyorum,zor iştir umutlarının boşa olduğunu anlamak”dedim.
Bar eski bir bardı.Barmen masası küçük,zor iş yapılabilecek bir yerdi.Altta çekmecesi vardı masanın.Barmen çekmecelerin birine elini attı ve bir Beretta çıkardı.
“En iyisi zihnini boşaltmaya çalışman olacaktır.Zihnini boşaltırsan yok olacaktır derdin”dedim
“Hadi zihnimizi boşaltalım o zaman”
Bir el silah sesi geldi,sonra diğeri ve hemen diğeri.Çok yakından geliyordu sesler ve boş bir kurşun kovanı sallanarak yüzüme çarptı.Ne olduğunu anlayamamıştım,silahı temizlemek için çıkardığını düşünüyordum ama o silah alev aldı.Gözlerim bar rafındaydı.Silah seslerini duyduğumda önümü döndüm.İki kadın yere serilmişti.Barmen kuşkulu değildi,daha çok rahatlama hissi vardı yüzünde.İçerdekiler kaçtılar ve barmen haykırıyordu:
“AAAARRRRGG! KAÇIN SİZİ GİDİ KEDİ PİSLİKLERİ HAHAHA”
Evet psikopattı.Herkes çıkmıştı ve onunla ben kalmıştık.Cesetleri saymıyorum.
“HAHAHA Gördün mü dostum haa? Öldürdüm o pislik kadını,beni terk eden pisliği”
“Hadi gel lanet olası herif!!gel saklanmalısın polisler gelecek.”
“AAAHHH KAFANI YORMA! TÜNELİME SAKLANIRIM”
“Nede olsa ilk leşin değil." Dedim ve koşarak dışarı çıktım.Söyleniyordum kendi kendime lanetli bir gündü.Çok lanetli hepsinden daha lanetli.
Gülüyordum ve barmeni tekrar ziyaret edeceğim diyordum içimden.Çöplüğüme geri dönmeliydim.Yağmur başlayacak.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.