- 715 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
HOŞÇA KAL 2009- HOŞ GELDİN 2010
Bana, yanlış yapıp doğruyu gerçek anlamda kovalayabilmeyi öğrettin, bana sadece sevmenin yetmeyeceğini, seviyorum derken bile dönüp yüreğimi dinlemem gerektiğini öğrettin…
Bana; değer görebilmek için, kendime değer vermem gerektiğini, geçmiş yıllara takılmaktan vazgeçip, anı yaşamam, büyüdüğümü kabullenmem gerektiğini öğrettin.
Bana çok şey öğrettin 2009… Geçen yıllardan özeldin, çünkü yanlış yapmaktan korkmamam, bu uğurda yanlış üstüne yanlış yapıp, doğrulara kucak açmam ve de ders almam gerektiğini öğrettin, büyüttün beni daha ne demeliyim ki sana!
Şimdi veda ediyorsun, beni bir yaş daha büyütmek için bir sonraki yılda unutulmamak temennisiyle bana el sallıyorsun… Unutmayacağım; doğduğum gün gibi, okumayı öğrendiğim ilk günün sevinci gibi, yürümeyi öğrendiğim, alkışlandığım o gün gibi; bana öğrettiklerini de unutmayacağım…
Büyüttün sen beni 2009… Seninle, 365 günü olgunlaşarak tamamladık… Yanlışlarım nerede, doğrularım hangi koşullar altında, kiminle? Bana hepsini öğrettin…
Ardıma dönüp bakmamasını da öğrettin, o yüzden bir sonraki yıla ince bir hüzün yerleştirecek ama seni yalnızca geçmişimin büyüme çağına devredip, olgun bir birey olarak adımlarımı sayacağım…
Bir, iki, üç…
Büyüttüm seni diyorsun, sevdin, sevildin, acı çektin, kırdın, kırıldın, umutlarını çoğaltmak için canla başla yardım ettim sana diyorsun… Biliyorum…
Umudumun, mutluluğumun tek bir rakamda, tek bir yılda kalmayıp; aslında içimde olduğunu çok ama çok iyi biliyorum. Bakma işte egosal benliğime yenilip, mutsuzluğu kendim seçiyorum!
Ama bu kadar yakınlaşmışken kendime, bu kadar hızlı adımlarla doğruları seçmişken, artık gitmem gereken yerleri çok iyi biliyorum.
Hoşça kal 2009… Pek bir telâşlı, pek bir üzgün gidiyorsun, seni ilk karşıladığım anı hatırlıyorum da, yepyeni umutlar istemiştim senden, sende bana gülümsüyordun…
Şimdi ikimizde de bir hüzün var, birbirimize belli ettirmekten bile korkuyoruz…
Büyüdüm ben, büyüdüm, gördüm, direndim, gömdüm gömebildiğim her şeyi.
Gömemediklerim de, yaralarıma merhem olsunlar diye bir köşede öylece duruyorlar.
Bakma öyle giderayak kızgın kızgın, pekâlâ acı yok, anladım…
Hoşça kal 2009… Şarkıları bile beynimden silmeye çalışıp, yepyeni şarkılara kulak kabartırken senden ayrılıp, yeni heveslerle, yeni umutlarla, yeniden başa sarmak bir o kadar heyecanlı…
Bu arada kıskanma ama; hoş gelen bir yıl var! İçimdeki hüzünleri salacağına dair yemin eden, bana ve de tüm dünyaya kucak açan, altın harflerle yazılmış bir 2010 var…
Rakamsal değerler umurumda bile değil, yeter ki içimiz rahat, barış dolu, şarkılar söyleyelim. Hoş geldin 2010…
Sen bana neler vaad ediyorsun? Anladım, sende benim gibi heyecanlısın…
Dur, geveleme cümleleri öyle. İcraatla başlayalım önce…
Hoş geldin 2010, biliyorum, beni büyütüp, beni bana anlatan, geride bıraktığımız o yıldan sonra, sen bana en güzel nimetleri sunacaksın…
Ömrümün en güzel hikâyesi seninle başlıyor, biliyorum başlıyor… Haydi, sayalım hep beraber… On, dokuz, sekiz, yedi, altı, beş, dört, üç, iki, bir…
365 günlük mis kokan ömür hikâyemiz başlıyor, eller havaya, tek yürek, tek bilek; dostlar bir araya, düşmanlar dost olmaya!
Hoşça kal 2009, Hoş geldin ömrümün temiz hikâyesi, telâş yapma, biz çoktan hazırdık yüreğimle, hüznü örseleyip, sevinçle şarkılar söylemeye!
Emin ol ki, hazırdım mutluluktan oluşan bu pembe diziye…
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Arada bir durup her geçen zamanın muhasebesini yapmaya da yarıyor böylesi kesitler. Yeni yılın gelişiyle eskisine atfen yapılan bu türden muhasebeler ileriye doğru atılacak adımların daha bir doğru ve sağlıklı olmasını sağlıyor. Güzel bir anlatı tebrik ediuorum. Nice uzun yıllar sağlıklı ve mutlu yaşamanız dileklerimle.Yeni yılınız kutlu olsun.