- 615 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
ÖLÜM ORUÇLARI VE SİYASET
HEP İNSAN YAZDIM VE YİNE İNSAN DİYORUM...GAZETELER OKUNMAZ OLDU ARTIK.BİZE NELER SUNDUKLARINA BİR BAKALIM BÜYÜKLERİMİZİN.GÜNLÜK GAZETE ARTIK POPÜLER KÜLTÜRÜN VERDiĞi BİR SİYASET ANLAYIŞI MAGAZİN VS...ÖZGÜR GAZETECİ KALDIĞINI BEN DÜŞÜNMÜYORUM.HERKES BİR MENFAAT.BUNDAN 2 AY ÖNCE ÖLÜM ORUCLARI VE TECRİT GÜNDEMDEYDİ VE HANGİ GAZETE BEHİÇ AŞÇI(AVUKAT) ÖLÜM OROCUNDAYKEN YAZDI BU İNSANLARIN KENDİLERİ İÇİN DEĞİL ÜLKE İÇİN YAŞADIKLARI AÇIKÇA ORTADA DEĞİLMİ.BİR KAÇ HAFTALIK VE AYLIK DERGİ GÜNDEME GETRİDE.BİR KAÇ YAZAR(NİHAT GENÇ,CEZMİ ERSÖZ,KÜÇÜK İSKENDER ,VS...) PEKİ BİZ NE KADAR DUYDUK.KİM BİZİ BİLGİLENDİRDİ.NEDENMİ ŞİMDİ YAZIYORUM BUNLARI ŞUAN BİR SEÇİM GEÇTİ VE YİNE SORUNLAR BAŞLAYACAK HAPİSHANELERDEN KİMSE SÖZ ETMEDİ MEYDANLARDA.BEN İNANMIYORUM BAŞIMIZDAKİLERİN BU KONUYA EL ATACAKLARINA YİNE TOPLUMUN DİLİYLE KENARA SIKIŞAN YAZARLAR ONLARI KALKINDIRACAK VE İSİM YAPACAKLAR BUNADA KATILMIYORUM O YAZARLAR YAŞAM BİÇİMİ İNSAN OLAN YAZARLARDIR VE BEHİÇ AŞÇI BU YAZARLAR SAYESİNDE KURTULDU...BENCE HEPİMİZİN BU KONU HAKKINDA KESİNLİKLE BİLGİLENMEMİZGEREKİYOR...EĞER BU YAZI FAZLA OKUNURSA VE DEVAMI İSTENİRSE BEN DAHA GENİŞ BİR BİLGİ VEREREK BİR YAZI DAHAYAZICAĞIM.ŞİMDİDEN SEVGİLERLE...BÜLENT YALÇINKAYA...
YORUMLAR
Medya dediğimiz kuruluşun bağımsız bir organ olması lazımken şu an herkes açıkca biliyor ve söylüyor ki byümek ve yayılmak adına çıkarlar adına iktidar kimse onun savunuculuğunu yapıyor.Belli bir kısım haberler her daim çarpıtılarak ve taraflı bir şekilde okuyucuya sunuluyor.İşin aslı astarı nedir bilmeyen pek çok kimse ne yazık ki tek elden okudukları bu yazılanlara aldanmakta.
Bugün en çok satan gazete ne yazık ki doğruyu yazan ya da içerik adına dolu olan bir gazete değil.Ne kadar popüler kültür dedikleri konular magazin vs saçmalıklar gündemi geçiştirmeye yönelik haberler yazılırsa gezetenin trajı o kadar artıyor.Bu olay kanallarda da açıkca görülmektedir.Bütün birkaç hafta boyunca dahi olduğuna kannat getirdikleri oysa ki para uğruna insanlıklarını satan insanların yaşamlarını izleyerek ve tartışarak uyuttular insanları,gündemi bu şekilde unutturdular.
Kitle iletişim araçları, ne yazık ki bizim güdümümüzden çoktan çıkmış durumda,bizim sesimizi duyurmaktan aciz.Sesini çıkaranlar nelerle karşılaşıyor görüyoruz.
Her millet hak ettiği yönetimle yönetilir diye boşa dememiş Atam'ız .Halk bilinçsiz ve her geçen gün kapitalist dayatmalarla çıkarcı,hazırcı,insanlığa ilgisiz bir kitleye dönüşüyor.Na yazık diyorum,gerçekten daha çok yazık olmadan hala hayata,insanlara tutunabilenlere selam olsun.
Ne kadar anlatsan ne desen az ama değinmiş olmanda yeter.Nasıl olacak bilmem ama güzel günler görmek umuduyla...