- 718 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YUTARSIN O KÜFÜRÜ !
Seçimle iş başına gelmiş olmak. Bir topluluğu, grubu, halkı ,kesimi temsil etmek.
Çok mu basit geliyor bazı insanlara ? Dünyanın en zor işlerinden biridir aslında. Sorumluluğu çok önemlidir. O insanlar size güvenmişler, kendileri adına konuşmanızı, haklarını aramanızı ve onlara doğru yolları göstermenizi, iyi ve akıllı, yararlı işler yapmanızı bekliyorlar.
Siz onların ve arkadaşlarınızın haksızlığa uğradıklarını iddia edip, tüm basının önünde buna küfürle karşılık veriyorsunuz ! Bu küfürünüz adeta tüm Türk halkına hitap edilmiş gibi oluyor. Ertesi günü basının karşısına çıktığınızda, özür dilemeniz beklenirken, halâ bu çirkin hareketinizi savunuyorsunuz.
Bravo size ! Ancak gerçek bölücülerin, düşmanların yapması gerekeni yapıp, temsil ettiğiniz Kürt asıllı vatandaşlarımıza karşı düşmanlık tohumlarının yeşermesine katkıda bulunuyorsunuz. Size bölücü diyenleri, PKK eşkiyasına hizmet ettiğinizi söyleyenleri haklı çıkartıyorsunuz.
Size oy veren insanlara ihanet ediyorsunuz ! Onlar sizlerden barışı, hak ve özgürlüklerini savunmanızı bekliyorlar. Bunun da PKK’ya hizmet ederek olmayacağını görmeyen kaldı mı ?
Barzani Amca’nızı iyi tanırsınız. Aynı PKK’ya hizmet ediyorsunuz aslında. Yıllardır dökülen kanda en çok pay sahibi olanlardan biridir o da.
Saddam’ın baskısından Türkiye’ye sığınıp, canını öyle kurtardığını siz de bilirsiniz. Toprağımızı öpmüş ve duacı olmuştu canını kurtaran bu ülkeye !
Aynısını yaşayabilirsiniz bir gün ! Sövdüğünüz toprakları öptürürüz size ! Küfürlerinizi yuttururuz bir gün !
Bu ülkede yıllardır yapılan haksızlıklar, ezilen tüm kesimlere karşı yapıldı. Ezenlerin de ezilenlerin de içindeydi Kürtler ! Zamanında başlatılmaya çalışılan devrimci hareket, tüm ezilenlerin haklarını savunurken, sizinkiler böldüler devrimci hareketi bile. Devrimciliğin adını, Kürt Milliyetçiliği yaptılar. Böyle kaybettik hep birlikte, sizin haberiniz bile yok bunlardan.
Sizin de haklarınızı savunduğumuza pişman ettiniz bizi ! Oylarını aldığınız, temsil etmekle, haklarını korumakla aldattığınız insanların kaybetmesine sebep oldunuz !
Barış maskeli hainlere, canavarlara döndünüz !
O küfürleri unutmayın ! Çünkü bizler bir yerlere yazdık. Şimdi küfürle karşılık vermiyoruz. Sizin alçaklığınıza düşmüyoruz !
ABD, Irak’tan çekildiğinde, Araplar, Türkmenler bir olup size saldırdığında görüşeceğiz sizlerle ! Bakalım o küfrettiğiniz insanlara nasıl yalvaracaksınız can güvenliğiniz için ?
Barzani’ye sorun, o anlatsın isterseniz. Çünkü o aynı korkuları yeniden yaşamaya çoktan başladı. O yüzdendir bize yanaşması.
Merak etmeyin. Türk Halkı o kadar asildir ki, yine kurtarır hepinizin canını.
Ve o küfürleri utancınızdan yutmak zorunda kalırsınız !
Fikret TEZAL